Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ArwenLune schreef:Ik heb een heel akelig onderbuik gevoel hier... Kun je wat vertellen over dit paard? Hoe ziet hij eruit, naam, aftekeningen?
chantycom schreef:trouwens ladyf hier op bokt heeft een dochter van hem , ook een witte vlek op de buik
fokt tomtom namelijk door
Babeth schreef:chantycom schreef:trouwens ladyf hier op bokt heeft een dochter van hem , ook een witte vlek op de buik
fokt tomtom namelijk door
Vlek of streep. Want onze Tom heeft een streep.
LadyF schreef:
Als je nieuws hebt hoor ik het graag!
LadyF schreef:Ooh, wat vreselijk om dit te horen zeg...
Ik heb dus die dochter van Thomas. Wat ik aan verhalen hoorde was het een schat van een hengst en was hij naar Frankrijk verkocht.
Toen je zei Tomtom, zwart 4 witte benen, een bles en een vlek op de buik wist ik gelijk dat het DE Thomas was.
Wat jammer dat hij zo is geworden. Wel mooi om te horen hoe hij jou vertrouwde.
Wat wel in de lijn zit (en heeft die van mij dus ook) is angstigheid. Angstig voor (vreemde) mensen en vreemde dingen. Toen we onze merrie kregen was ze echt heel bang, we hebben dan ook op het punt gestaan om haar weer te verkopen maar hebben het gelukkig toch niet gedaan. We zijn nu ver met haar gekomen en ze vertrouwd me nu heel goed. (Zie trouwens voor foto's mijn profiel)
Hebben jullie hem gekocht of ga je er op rijden voor die eigenaar? Ik wil graag alles weten![]()
Ik heb namelijk veel familie uitgeplozen en te horen gekregen dan Thomas in Frankrijk stond.
Ik wil hem graag een keer echt ontmoeten en wil dan ook graag met je pm-en hierover![]()
Ik hoop voor je dat het steeds beter met hem gaat en dat je er een fijn paard aan zult hebben.
Echt leuk dat ik hem "gevonden" heb. Andamoon hier op bokt heeft hem ook in haar bezit gehad en zou ook graag willen weten hoe het nu met hem gaat. Ik tip haar even over dit topic.
Als je nieuws hebt hoor ik het graag!