Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tha_Niekje schreef:Oeh er zijn zoveel top hengsten...
Downland Folklore's nafok kan je natuurlijk niet omheen, maar dat is dan ook het grootste gedeelte van de Welsh
Bokkesprong Czardas is idd ook een zeer goede hengst, ken ik ook hele mooie kinderen en kleinkinderen van...
De nafok van Aester El Niño vind ik ook super, heb daar al zeer veel mooie pony's van gezien, ondanks dat de oudsten zelfs nog maar jong zijn... en ook het eerste jaargang van die kinderen heb ik zeer mooie veulens van gezien...
Orchard d'Avranches idd ook een topper en ook bewezen... Heb hem afgelopen voorjaar voor het eerst in het echt gezien en een van onze merrie's is ook gedekt door hem (eigenlijk eerst door Boomer, maar dat ging de eerste keer mis, en een cyclus later was Boomer ernstig ziek)
Ehm, denkt nog even diep na...
Anjershof Rocky, voor de echte sportpony's, ookal moet er wel een goede moederlijn achter zitten, heb ook wel wat mindere Rocky's gezien
Niet te vergeten ook nog Conquistador, ook super pony's
Heb je natuurlijk ook nog de 3 Vita Nova's toppers; Hanassie, Golden Boris en Celesto...
Zijn iig genoeg super hengsten binnen het NWR/K... kan er niet uit kiezen
Tha_Niekje schreef:Niet te vergeten ook nog Conquistador, ook super pony's
Colt schreef:Tha_Niekje schreef:Niet te vergeten ook nog Conquistador, ook super pony's
De Conquistador, de opa van Irene? Misschien is t een andere hoor haha, maar de opa van mijn Irene heet ook ConquistadorIk weet er eigenlijk niks van verder hoor haha, van al die hengsten etc
Welshfanatic schreef:Orchard d'Avranches vind ik overigens ook een erg mooie hengst! Hebben we een mooie fokmerrie van op stal, veel ras en echt een super uitstraling. Heeft veel 1e premieveulens (dit jaar een kampioensveulen van Fabian).
NadjaThaBest schreef:ik vind Bokkersprong Czardas vind ik een mooie hengst.
en Aester El Niño vind ik ook een goeie hengst maar is nu toch geruind?