Allereerst, het is een promotiedag van de sectie C en D. Dat staat niet in het topic zie ik. Het wordt geregeld door de Welsh Cob Club Nederland. In samenwerking met het NWPCS, zal er ook een workshop beoordelen sectie C zijn, zoals vorig jaar de sectie D is gedaan.
Je kunt er dus de sectie C en D laten zien, aangespannen, ohz, hengsten aan de hand, etc. Hiervoor moet opgegeven worden.
Daarnaast wordt de middag afgesloten met een BBQ. (Waarvoor ook opgegeven moet worden).
Dit mag overigens bij mij, mochten Bokkers het leuk vinden.
patrick76
Geplaatst: 27-05-09 12:58
als we van de week nog wat horen van Herman, dan komen wij ook met onze beide C pony's. En anders blijft onze medewerking slechts bij het schrijven van een stukje voor de Paardekrant.
Syrianda
Oohhh leuk! En in de buurt zeg. Ik begrijp dat het ook toegankelijk is voor niet leden? Aangezien het een promotiedag is. Hoe laat begint het? Of kan ik dat ook op nwpcs site vinden? Vast.... ik zal eens kijken.
mexxelan, goed idee. Hoe meer liefhebbers, hoe beter natuurlijk.
esther83
Geplaatst: 27-05-09 22:06
een vriendin van mij was mee om een merrie van mij naar de hengst te brengen, en was helemaal verliefd geworden op een cob-dame daar... wie weet is dit het laatste "zetje"..
Wij komen ook met een 3jarige sectie C merrie die o.a. meedoet in de workshop beoordelen. Als ie een beetje braaf is zal ze ook een rondje doen oh zadel.
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-09 07:57
Ben benieuwd of er veel pony's komen. Ik vind het alleen raar dat er verder geen publiciteit aan gegeven wordt, het is namelijk een promotiedag, maar voor wie promoten we nu eigenlijk als niemand van het bestaan van die dag afweet Een stukje in de paardenkrant zou bijv wel leuk geweest zijn.
Er heeft sowieso een stuk in het Welsh Magazine gestaan. Als het goed is komt er ook een stukje in de Paardenkrant, met dank aan Patrick.
darwin
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-09 08:08
Oh dat zou wel leuk zijn een stukje in de paardenkrant, waar daar bereik je ook niet-welsh kenners mee, en dat is juist de groep waar je voor moet promoten, degene die al welshjes hebben weten al hoe geweldig ze zijn Jij bent er trouwens ook al vroeg bij
Ik hoop dat het een beetje goed weer is Zaterdag, heb er wel zin in. We hebben voor de zekerheid maar schroefgaten in de ijzers gemaakt voor als het gras nat is.