Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. boeflover schreef:Ik was benieuwd wie er nog meer naar de internationale show in Vrouwenpolder gaan op 27 juni, tijdens de Zeeuwse dag van het paard?
Ik doe mee met mijn welsh A Amber v/d Kleine Vlier met de keuring 4 jaar en ouder zonder veulen, bestgaand rijpony tot 1.37 en leading rein rubriek.
Heb er al erg veel zin in en hoop dat ik Amber deze week op kan halen van de hengst om er nog wat verder mee te kunnen oefenen.
Heeft iemand overigens wat meer uitleg hoe dat bestgaand werkt? Wat moet je rijden e.d.? Heb dit nog nooit zo goed bekeken eigenlijk...
dion1anouk schreef:De Cataloges krijg je ongeveer een week voor de show
Djeradalover schreef:Ik doe met mijn jaarling mee aan de keuring:).
Het is een ruintje, dus hij moet tussen de merries hihi.
Hebben jullie trouwens al bericht gehad over de starttijden?
boeflover schreef:ik ga wel gewoon in het wit. Iig nette kleding aan trekken, dus geen spijkerbroek oid, dat wordt minder op prijs gesteld.
@ Noraly; jij bent nogal een eindje van huis dan, is er voor jullie geen keuring dichterbij?? Dacht dat het bij het welsh stamboek al een drama was (dichtstbijzijnde voor zeeland officieel is of Sevenum of Houten..)