Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lennox schreef:Geen last van...Misschien straks weer even proberen?

kissielover schreef:miss kan je proberen je w8 woord op te vragen en hem dus te veranderen ofzo... ik weet niet hoor zeg ook maar wat
moniquelucky schreef:Doe ik, dank je, hij pakt mijn wachtwoord niet!!!?

Lennox schreef:moniquelucky schreef:Doe ik, dank je, hij pakt mijn wachtwoord niet!!!?
Misschien een stomme vraag maar heb je de 2 euro (voor een jaar FW) betaald? Anders is je account, als proefaccount, maar een maand actief dan zou het misschien daarmee te maken kunnen hebben. Ik weet niet hoor...Of Reinou even een mailtje sturen?

Lennox schreef:Ik stuur je zo wel een een pb'tje met de info.
moniquelucky schreef:Lennox schreef:Ik stuur je zo wel een een pb'tje met de info.
Dank je

Lennox schreef:Geregeld!

Yoline schreef:Daar heb je toch echt na je aanmelding een e-mail over gehad...kan er ook niks aan doen verder! Ik heb trouwens ook geen e-mail van je gehad. Naar welk e-mailadres heb je gestuurd?

Yoline schreef:Dan heb je je zeker met een verkeerd e-mailadres aangemeld.
En betalen@fjordenwereld.nl is het verkeerde e-mailadres, maar ik zal even kijken.
moniquelucky schreef:Yoline schreef:Dan heb je je zeker met een verkeerd e-mailadres aangemeld.
En betalen@fjordenwereld.nl is het verkeerde e-mailadres, maar ik zal even kijken.
Dat is wat mij is doorgegeven, maar ik heb het ontvangen, bedankt.
Mijn emailadres verkeerd ingevoerd? dat zou kunnen, maar???