welke moeten ze nu???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Carolinef

welke moeten ze nu???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-07 23:01

ik zie door de bomen het bos niet meer; nu is er overal dekenuitverkoop en ook ik wil mijn slag natuurlijk slaan.

Ik heb voor zowel Ubie als Haakon een waterdichte deken nodig voor aankomende winter (nov) aangezien ze dan gewoon 24/7 buiten blijven en de mogelijkheid hebben om hun geiisoleerde stal in te gaan.
ze krijgen ook beiden het jachtmodel aangeschoren, maarja eeeeh voor hoeveel grams, welk model etc etc moet ik nu gaan,

als je niet hoeft te letten op de prijs, welke raden jullie dan aan?, ik weet het nl niet meer Ziek

Anoniem

Re: welke moeten ze nu???

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 10:26

ik had een Harry Horse voor Rydar, was een prima deken Ja en niet duur..

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 13:10

paard heeft het koud als al zijn haartjes overeind gaan staan.. (net zoiets als bij ons dus...)
paard heeft het niet zo gauw koud als wij , want heeft een enorme massa! meer inhoud, minder oppervlakte.....bla bla
als je deken te dik is gaat ie zweten.... Huilen
zo verzin ik altijd maar wat er op moet.. trouwens ik ben er erg simpel in.... blijf niet met dekens sjouwen omdat het vandaag toevallig 5 graden warmer is dan gisteren.... Vork
wel opletten nooit nat onder zijn winterdekje zetten....

Wilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:05

Ik ben persoonlijk ook fan van HH en ik denk dat je met een jachtmodel genoeg hebt aan 150 grams, maar als je UBie zo scheert als dit jaar zou ik voor 300 grams gaan

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 19:58

ik heb verschillende bedrijven gemaild met de vraag en heb veel antwoorden en deken mogelijkheden gekregen, ik heb mijn keuze gemaakt bij Piaffe en heb volgende winter 2 fjorden onder een rood wit vlauwe vlag deken huppelen, en ja Martina Ubie krijgt weer jouw coupe en Haakon is dan ook het haasje.Afbeelding

mag een slotje op dit topic wat mij betreft

Wilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 08:18

Oeh deken heb ik gezien die is gaaf Tong uitsteken Ze hadden ze niet met de noorse vlag Bloos

maccie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:43

die dekens willen ze volgens mij graag kwijt hihi. eerst moest je ze van te voren bestellen en nu zijn ze in de aanbieding hihi. ik vind ze wel leuk alleen wat te besmettelijk. ik heb voor mijn 2 mannen ( 1 had hem al deze winter) de amigo regendekens besteld en voor beide een mooie hh staldeken.

Charret

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:38

Ze zijn zeker apart.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:01

Ja, die vond ik ook erg leuk, maar ik had al een nieuwe..

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 12:24

ja lachen, nu heb ik via Fw al 1 dutch zomerdekeken gekocht, nu nog even een 2e scoren, oranje boven,