Iemand een fjord gekocht van : fokkerij in pannerden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BE_GENTLE

Iemand een fjord gekocht van : fokkerij in pannerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 18:12

Hallo,

Ik ben op zoek naar mensen die een fjord of mengelmoesjes met afstammeling van een fjord hebben gekocht bij Mts. bouwman te pannerden 6911 KM..
Mijn fjorden merrie is daar namelijk fokmerrie geweest en heeft een aantal veulens te wereld gebracht..
Ik weet alleen dat haar vorige veulen ongeveer geboren is in 2004/2005 een bruin veulen was dus een mengelmoesje..
Ik weet niet hoe haar vorige veulens eruit zagen ben benieuwd hoe zij er nu uit zien en hoe hun innerlijk is..
Dus heeft iemand daar ooit een keer een veulen gekocht binnen 5a6 jaar dan is mijn fjorden merrie mischien wel de moeder van jou fjord / mengelmoesje en zou ik graag in contact willen komen..

Iemand die meer weet over deze fokker mag het ook laten weten !!

murie21

Re: Iemand een fjord gekocht van : fokkerij in pannerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 18:19

Ik ken hun. Hun hebben bloedpony,s. Die worden gedekt en in bepaalde periodes van de dracht wordt daar bloed van afgenomen voor medische doeleinden. Ze hebben erg veel pony,s en lopen gewoon in een kudde met een hengst ertussen. Komen dus ook veel kruisingveulens van. Meisje die ik ken had daar ook een fjord vandaan en had er een kruising veulen bij lopen en ook weer door een kruising gedekt. Hoe lang heb je je paardje al? Mischien hebben we het over dezelfde.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 18:25

ik heb mijn fjord gekocht op 31 december 2006 van een meisje die had haar gekocht daar en ik heb mijn fjord overgekocht van haar..

Ze heeft afgelopen april 2006 een fjorden veulentje gehad deze heb ik ondertussen al verkocht..
Daarvoor in 2004/2005 had ze een bruin veulen op de wereld gebracht..

murie21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 20:31

Heeft jou merrie in Groessen bij Uffing gestaan voor jij haar kocht?

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 21:16

jah dat klopt.. daar heeft ze nog een tijdje gestaan toen ik haar gekocht had daarna zijn we verhuist naar een manege.. maar ik ben dus op zoek naar nakomelingen van haar maar ik denk dat ik daar moeilijk achter ga komen..

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:09

Heey,
Heb je geen contact meer met diegene waar je je fjord van hebt gekocht ? zei zal toch wel meer weten ?

groetjes

murie21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 11:30

Ah dan weet ik welke fjord dat is. Ze is van jeanette geweest(of zoiets) Ze is een keer bij mijn fjord wezen kijken. Ik denk iss dat je daar moeilijk achter komt aangezien het waarschijnlijk allemaal kruisingveulens zijn. Heeft ze wel stamboekpapieren? Dan zou je het stamboek kunnen bellen of daar veulens zijn geregistreerd van haar als ze fjordenveulens heeft gekregen.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 13:03

Neej jammer genoeg niet alleen een paspoort en haar ouders zijn ook onbekend dus helaas..
Jeanette heet ze jah dat klopt ik zou eerst haar gaan verzorgen toen stond ze te koop omdat zij zelf zwanger was dus heb haar gelijk gekocht..
Ze vertelde me dat het leuk beestje was..
Dat is ze nu ook een jaar later geworden maar heb wel werk aan haar gehad want er was weinig mee gedaan kwam ik na de koop achter..
Maar maakt niet uit het is nu een pracht van een fjord en schat en heb haar nog helemaal naar mijn hand kunnen zetten dus Lachen
Maar ik zet een slotje op dit forum aangezein ik te weinig ractie's krijg toch bedankt vor jullie reactie's

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:28

Hoi ik heb je een berichtje gestuurd !!

groetjes

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 15:47

Ze komt dan bij Michel bouwman in pannerden vandaan!

Je zou Mirthe_ eens kunnen pben dit is zijn dochter misschien kent ze je fjord nog wel!
en weet zei er meer over te vertellen

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 16:11

Hier mag een slotje op !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 22:29

In principe sluiten we geen topics op verzoek, gewoon niet meer reageren dan zakt het vanzelf weg Lachen