Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_inge_ schreef:Mijn fjord is niet gekeurd aan ene kant erg dom maar ik vertrouw de vorige eigenaar volledig. We hadden gelijk goede band mailen nog redelijk vaak en krijg ook gewoon problemen te horen die zei ook had bijvoorbeeld dat de galop een onwijze moeilijke gang is bij Sjors maar ook dat die altijd in zijn eigen poep rolt en ga zo maar door. Eigenlijk best dom om niet te keuren maar ik had er gewoon een suppergevoel bij. De buurman is hoefsmid die heeft hem wel even nagekeken zijn voeten en er was wel lichte overbelasting bij de achtervoeten maar dat kon geen kwaad.
Bella schreef:Hier zijn ze ook niet gekeurd. De keuringskosten zijn (wil je het echt goed doen) wel dusdanig hoog, dat je fjord 2x zo duur is.
Ipsilonka schreef:Pablo is wel klinisch gekeurd. Ik heb het zelf geregeld met DA enzo. Kostte me nog geen 80 euro volgens mij, dat vind ik niet veel geldOverigens zou ik me afvragen in hoeverre het atrose is, heel veel paarden hebben atrose, alleen in hele lichte mate waar ze wellicht nooit last van zullen krijgen.