medicijnen leen taal..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne87

medicijnen leen taal..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 17:08

hallo allemaal,,
ik heb een vraagje.. zijn hier nog meer mensen die de medicijnen van leen taal hebben geprobeert?
bij mijn fjord heeft het wel geholpen... hier 2 foto een van voor een van na de medicijnen
voor:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FZQ4N4J6

na
http://www.mijnalbum.nl/Foto=PFRE6ZEA

dit zijn foto's van in de winter.. in de zomer zat hij altijd onder de wondjes van het schuren.. deze zomer heeft hij voor het eerst bijna niks geschuurt..

Rianne87

Re: medicijnen leen taal..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 17:09

oh in de laatste foto ben ik de tweede..

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:32

oei, dan moet je even zoeken, want er loopt ergens een enorm topic van leen taal. Een wat minder positieve, even kijken of ik die kan vinden..

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:33

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 11:03

Jup, zoals in bovenstaand topic waarschijnlijk ook wel te lezen valt, hebben wij hier diverse paarden gehad die gebruik hebben gemaakt van Leen Taal zijn eczeemproducten. Helaas allemaal met negatieve werking. Ten tijde van het gebruik van de medicatie ging het aanzienlijk beter, maar daarna kregen ze de klap 2 keer zo hard terug. Achteraf, en in dat topic ook te lezen, is ons duidelijk geworden hoe en waarom. Momenteel hebben de paarden onder de boettdeken gestaan en verder is er goed gelet op het voer wat ze kregen (kleine hoeveelheden vers gras) en het paard wat het meest last had van eczeem kreeg een aloe vera-kuur. En dit beviel ons eigenlijk goed.
De gedachtengang van dhr Taal vond en vind ik wel aannemelijk, maar de oplossing vervolgens schiet ons in het verkeerde keelgat.

wupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:29

Ik heb het ook gelezen en heb het daarom niet gebruikt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:32

Genoeg leesvoer aan bovenstaande topic, daarom hier een slotje