Kent/heeft iemand deze fjordjes??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Babbelkous

Kent/heeft iemand deze fjordjes??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 10:47

Hoi hoi !!

Enkele jaren geleden, heb ik meerdere fjordjes verzorgd. Maar de eigenaar, wilde liever een paardje dat beter wendbaar was (spande ze voor de kar) en besloot daarom zijn, ik geloof 7 fjorjes te verkopen. Nu heb ik er maar een paar echt van gekend en gereden...

Ik ben benieuwd, of jullie er toevallig iets van weten, want ik zou graag horen hoe het met ze gaat, en wat er van ze geworden is Knipoog

*Heidi, een nogal heel struise (zeg maar dikke Tong uitsteken ) fjord, met een niet super groot fjordenkoppie (ik denk dat zij dood is, maar weet het niet zeker...)
* Jolie, een heel goede merrie, met tijgerstrepen op haar benen, en eerder een bruine aalstreep door de manen.
*César, hengstje van zo'n 4 à 5 jaar denk ik, een fantastisch beestje, veulen van Jolie (vader weet ik niet meer)
*Cindy, een merrietje van zo'n 4 à 5 jaar oud, moeder is Stermerrie Gunera. (was veulenkampioen in België !!)

Dan waren er nog een aantal, maar die heb ik niet echt gekend. want die waren al vrij snel weg...

Zo, ik ben benieuwd of er zijn die mij kunnen helpen... Haha!

Carolinef

Re: Kent/heeft iemand deze fjordjes??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:00

heb je het al nagevraagd bij het stamboek?

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 13:04

Carolinef schreef:
heb je het al nagevraagd bij het stamboek?

nee, dat wilde ik er nog bij zetten, want heb behalve hun namen, geen verdere namen van hun voorouders, en er zijn er wel meerdere met die namen waarschijnlijk...
maar mss wel het proberen waard...Lachen

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:05

Je moet echt meer informatie geven want hier kunnen we weinig mee.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 07:23

Hier is een ander forum voor: opsporing verzocht.
Je moet je wel realiseren dat het weinig zin heeft met zó weinig gegevens een oproep te doen. Als je wél de naam van de vorige eigenaar weet (de man die ze verkocht dus) dan zal het Stamboek je waarschijnlijk wel kunnen helpen. Via Cindy en César, waarvan je wel de moeder kent, en wat geen 'standaard' namen zijn, is die naam van die eigenaar bovendien te achterhalen.

Kortom: hier een slotje, en doe eerst zelf even wat meer moeite voordat je een oproep op OV zet.