Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het nummer PB ik je zo even, wil ik niet zo op internet zetten.Ullwinn schreef:Je moet bij de B beginnen inderdaad, daarna mag je als je 160 of meer haalt ook de
L doen. Als je de L haalt met 160 of meer ben je LL dressuur.
Siria schreef:Ullwinn schreef:Je moet bij de B beginnen inderdaad, daarna mag je als je 160 of meer haalt ook de
L doen. Als je de L haalt met 160 of meer ben je LL dressuur.
inderdaad, alleen er is een verschil tussen diploma rijden en gewoon wedstrijdje: als je diploma rijd en 160 punten en de theorie haalt mag je naar de L1, anders niet
in ieder geval succes
Nibbit schreef:Mijn zus doet ook mee als het goed is. Ik dacht LL dressuur. En ze gaat ook springen.
Misschien start ik ook wel even voor de lol, ik ben er dan toch!
( zou ik dan ook B moeten? Fjord heeft L al gehaald, en ik rij zelf M1)

Ullwinn schreef:Nibbit schreef:Mijn zus doet ook mee als het goed is. Ik dacht LL dressuur. En ze gaat ook springen.
Misschien start ik ook wel even voor de lol, ik ben er dan toch!
( zou ik dan ook B moeten? Fjord heeft L al gehaald, en ik rij zelf M1)
LL dressuur kan ze niet starten, misschien dat ze dat moet halen om ster te worden?
LL dressuur is namelijk alleen als je je L diploma haalt met 160 of meer
Als jij zou willen starten moet je helaas gewoon in de B beginnen, de diploma's gelden
namelijk alleen per combinatie en niet per paard. Dat probleem had ik hier ook, mijn
merrie is al B dressuur en B springen en een vriendin van mij gaat haar nu rijden, die
moet ook eerst de B doen

.
Volgende keer maar L2 doen gelijk