Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lijkt me fantastisch zonder die lelijke dikke berenvacht waar ze zoveel last van heeft... Ze kon niet eens normaal een les uitlopen, dat vind ik toch n beetje aan de zwaar irritante kant
, Ga er overigens wel wat laat scheren, omdat ze de hele zomer ook met een vliegendeken op heeft gelopen ( lijkt me voor haar wel lekker om ook even zonder deken buiten te zijn) 
Dreeke schreef:Ik doe niet aan scheren, al dat gedoe met dekens en zo die van mij krijgt gewoon lekker een teddyvachtje
Sabbel schreef:hmm, moeilijk... Ik ben er nog niet uit of ik Ravina ga scheren. Enerzijds denk ik wel, want ik wil haar wel zo lang mogelijk in een zo goed mogelijke conditie houden. Maar anderzijds denk ik van niet omdat ik niet zeker weet tot hoe lang ze het (zwaardere) werk nog volhoud ivm haar veulie... Vorig jaarheb ik haar trouwens wel geschoren, en dat beviel super!
Ik scheer Prisca deze winter ook weer! (als ik een scheerapp. kan lenen, die van mij is er mee opgehouden)
ukie schreef:Sabbel schreef:hmm, moeilijk... Ik ben er nog niet uit of ik Ravina ga scheren. Enerzijds denk ik wel, want ik wil haar wel zo lang mogelijk in een zo goed mogelijke conditie houden. Maar anderzijds denk ik van niet omdat ik niet zeker weet tot hoe lang ze het (zwaardere) werk nog volhoud ivm haar veulie... Vorig jaarheb ik haar trouwens wel geschoren, en dat beviel super!
Misschien half scheren? dus zo'n streep van voor naar achter.