Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daphne18 schreef:@ furora Wat vindt jij dan een goede prijs? Ik vind het namelijk wel normale prijzen die hierboven genoemd worden. Hoger dan €2000 zou ik iig nooit gaan.

Meissie17 schreef:Bij de fjordenpaarden is het voor opnamen in het stamboek verplicht dat je paard DNA getest is. Dus dat de ouders die in het paspoort staan ook daadwerkelijk de ouders zijn.Sorry maar even een vraag wat bedoelen ze met dna onderzocht

tip schreef:ok, dank jullie wel. Gezond moet het beestje natuurlijk wel zijn ja. Afstamming is voor mij niet belangrijk, dus daar wil ik ook niet nog meer voor betalen.
ThessaKeizer schreef:tip schreef:ok, dank jullie wel. Gezond moet het beestje natuurlijk wel zijn ja. Afstamming is voor mij niet belangrijk, dus daar wil ik ook niet nog meer voor betalen.
Toch weet je dan wel vaak de sterke en minder sterke kanten van zowel de hengst als merrie, dus ook wat ze evt door kunnen geven aan hun nakomelingen, dus is denk ik toch best van belang, tis toch een groot bedrag wat je uit gaat geven, ik ben toch meer iemand dat ik graag weet wat er aan vooraf is gegaan. Hoeft natuurlijk niet altijd wat te zeggen en ik neem aan dat je hem veterinair laat nakijken? Maar goed succes in ieder geval met het zoeken van de juiste fjord voor jou.
Groetjes Thessa en Aike
). Op het moment dat ik haar ging uitproberen heb ik geen minuut de twijfel gehad of het paard die 1500 euro wel waard zou zijn. Dit is gewoon de merrie voor mij. Terwijl ik eerder bij een ander paard ben wezen kijken, ook een goede merrie (maar geen model, nog geen veulens gehad en nog nooit naar een keuring geweest) waar ze 1750 voor vroegen, en ik had toen al besloten dat ik dat teveel geld vond....