ik droom al jaren van een grijze fjord, maar ze waren bijna niet te vinden. nu heb ik de volgende aanbieding gekregen. merrie 13 jaar grijs ,stermerrie 1m41 afkomstig uit noorwegen vader hertog volle papieren volledig gezond. onder het zadel bereden . ze heeft al veulens gehad waaronder grijze. de vraagprijs is 1750 € dan de dochter van deze merrie 8 jaar 1m47/48 vader tumbior. onder het zadel bereden ook grijs. is gedekt geweest , maar heeft het veulen verworpen. vraagprijs 1250 € beide merries zijn super braaf en zijn ingeschreven in het belgisch stamboek. wat vinden jullie van deze prijzen? zou het iets zijn? het is vrij lang rijden voor mij dus als het niet echt iets is willen we deze trip besparen.als iemand enige informatie heeft over de hengsten is deze altijd welkom.
ben natuurlijk helemaal happy ze sturen normaal foto's op dus als ik ze aankrijg komen ze hier ook te staan.
ik weet niet hoe de merries heten , zal ik volgende keer navragen,maar jullie vinden het dus de moeite ? 
we waren al lang aan het praten over een merrie of 2 om mee te fokken, maar mijn fjordje is papierloos en ik wou haar niet laten dekken, want van een papierloos veulen krijg je bijna niets en ik wil dat mijn paardjes wel goed terecht komen, dus denk ik dat een veulen met een goede afstamming ten eerste sneller een goede thuis krijgt en als het dan nog een speciaal kleurtje krijgt komen er meer liefhebbers op af. wie weet een prijs van een fjordenveulen in de verschillende kleuren? welke hengst vererft zijn mooie kleur? ik hoop zo dat het door gaat. deze fjorden gaan niets tekort komen, ik heb voor het moment zo een 4 hectare grond dus een beetje een paradijs voor deze paarden. zodra ik iets meer hoor laat ik het weten. (ben een beetje hyper