Hoi .
Wie kan mij helpen, ik ben op zoek naar een fjord die ik 10 jaar geleden verzorgde . Het was echt mijn beste paardemaatje wat ik heb gehad in heel mijn paardenleven . Ik zal opschrijven wat ik me nog herinner en wie weet vindt ik zijn huidige baasje ( Ik wil absoluut niet kopen wil alleen weten hoe het met mijn partner in crime gaat)
Frido was een fjord van ong. 1.45m als ik het me goed herinner .
Hij was toen 13 jaar dus zal nu ong. 23 jaar zijn.
Hij is destijds verkocht omdat de eigenaresse te veel paarden had. Hij is naar een oudere man gegaan in de wouwse plantage die er aangespannen mee ging rijden. Hij reed bij een menvereniging waarvan ik helaas de naam niet meer weet. Klein detail, de man gaf hem engelse drop dat vond hij heerlijk. Voor zover ik weet kwam er toen een meisje bij hem rijden op Frido , destijds ong. 16 jaar dus zij zal nu net zo oud zijn als ik . Ik geloof dat het een leuk stel was. Daarna is Frido verkocht, naar ik meen ook aan dat meisje maar dat kan natuurlijk anders zijn. Ik weet ook niet of hij nog in de wouwse plantage of omg. Roosendaal NB staat. Kan natuurlijk verandert zijn,
Graag zou ik willen weten hoe het met Frido gaat . Of hij nog leeft en wat hij nu zoal in het dagelijkse leven doet. Ik ben echt heel benieuwd en hoop dat er iemand is die hem kent. Frido heeft altijd al een plekje in mijn hart gehad en ik weet dta hij dat ook bij anderen voor elkaar heeft gekregen, haha.
Nou ken je hem of heb je wat info , PB me even , ik ben erg nieuwsgierig.
Groetjes Debbie
Dus wete je