Voor/nadelen aan fjorden.

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hanneke23

Voor/nadelen aan fjorden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-18 15:35

Binnenkort ben ik van plan om een nieuw paard te kopen, wat ik mijzelf afvraag is wat de voor en nadelen van fjorden zijn.

Yenni

Re: Voor/nadelen aan fjorden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 15:54

Ik zou je niet dood staren op een ras maar op wat jou wensen zijn en op basis daarvan een pony uit gaan zoeken. Fjorden zijn ontzettend leuke en veelzijdige dieren. Ze zijn slim, eigenwijs (wat ze leuk maakt maar hier moet je ook mee kunnen omgaan). Ze zijn sterk en sober en ontzettend lief! Ik ben nog nooit een gemene fjord tegen gekomen!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 16:16

Het enige nadeel is dat als ze ziek worden ze veel geld kosten.

http://www.skiathos-cats.org/
De katten van Skiathos staan op straat! Wij willen een nieuwe opvang realiseren en kunnen alle hulp gebruiken. Wil je ons ook helpen? https://www.youcaring.com/skiathoscatwe ... on-1022903

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 16:17

Cowgirl schreef:
Het enige nadeel is dat als ze ziek worden ze veel geld kosten.

Dat ligt niet perse aan een fjordenpaard vermoed ik zo. Vind ze juist robuuster en over het algemeen minder snel ziek.

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 16:19

Yenni schreef:
Ik zou je niet dood staren op een ras maar op wat jou wensen zijn en op basis daarvan een pony uit gaan zoeken. Fjorden zijn ontzettend leuke en veelzijdige dieren. Ze zijn slim, eigenwijs (wat ze leuk maakt maar hier moet je ook mee kunnen omgaan). Ze zijn sterk en sober en ontzettend lief! Ik ben nog nooit een gemene fjord tegen gekomen!

Dit :) De ene Fjord is de andere niet en ik zou vooral goed rond gaan kijken met mensen die ervaring hebben in het kopen van paarden.

Ride more. Worry less.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 09:59

Yenni schreef:

Ik ook niet, maar wel vreselijk eigenzinnig en ondeugend. :D

Fjorden denken voor zichzelf en laten zich niet zomaar wat vertellen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie