Het verdriet om Andor is nog zo vers. Twee weken geleden overleden aan droes. Ik zat bij Manus te kijken en zag Lubbert staan. Ik schrok heel erg want zijn hoofd en oogopslag leek enorm op Andor.
We zijn toch gaan kijken, we wilden geen andere rijpony op dit moment en ook geen intentie om een jonkie te kopen.
Maar toen zagen we Lubbert in de groep en ik wist gelijk welke het was. Hij kwam knuffelen en ik was echt verbouwereerd over de gelijkenis, echt een familielid van Andor.
Stukje gewandeld en geaaid, hij is halstermak en kan vast staan maar verder nog niets. We waren verkocht en sinds vandaag is hij van ons. We noemen hem Rodin, de letters van Andor gebruikt en van de A een i gemaakt.
We gaan niet alleen aan de slag maar zullen de komende jaren gebruik gaan maken van de diensten van Suzanne Oudijn. Daarnaast gaat hij ook daarheen voor het inrijden.
We gaan een interessante periode tegemoet en het wordt weer heel leerzaam. Andor altijd met ons in ons hart meedragend. We hopen dat Rodin ook zo'n fijn karakter ontwikkeld.