Donderdag is het eindelijk zover, mijn eigen KWPN ruin moet helaas noodgedwongen met vervroegd pensioen/ te functioneren als recreatie paard (loopt ZZzwaar) Toen begon het toch te kriebelen om 'alvast' een veulentje aan te schaffen, waar ik lekker mee kan knuffelen wandelen ect. Ik kies bewust voor een veulentje omdat ik per september een eigen sportschool heb, aangezien ik geen flauw idee heb wat dit me gaat kosten qua tijd.. Heb ik gekozen voor een veulentje die ik in principe kán wegzetten (ze gaat staan in de opfok bij mijn paard op stal, zo kan ik ze lekker beide de aandacht geven die ze willen en horen te krijgen).
Het fjordenvirus..... Ooit aan begonnen en je komt er niet meer van af.. Voor mijn KWPNer heb ik een fjord gehad, en wat voor 1
Maar goed, het is toen gelopen zoals het toen moest gaan.
En nu? Nu ben ik dus toch weer opzoek naar een fjord maar dit keer een veulentje.. Mijn vraag aan jullie; waar letten jullie op? Is dit bij fjorden weer anders als bijv een KWPNer? Hengst/merrie wat heeft JULLIE voorkeur? (Gewoon leuk om te weten en wáárom?)
Ik heb er 3 op het oog, ze staan bij B. v den Berg. Gaat om nakomelingen van Nico, Manus en Gio.
Ik wil graag 1 die rond en het liefst hoger als 150 word. Aangezien ik zelf 180 ben.
Zijn er meer langere bokkers onder ons met een fjord? Zo ja ben benieuwd naar de fotos en maten hihi
Bedankt alvast!

de zoektocht is ook erg leuk!