Vorige week zaterdag kwam een Portugese vriend van ons langs om zijn paarden door mijn man te laten beslaan. Hij ging de volgende dag op rit met nog wat mensen en vroeg of ik mee ging. Ik had daar wel zin in en manlief paste wel op de kinderen, ik hem nog wel zeggen dat Chris veel te dik is en net weer gereden wordt, dus als het te gek zou worden ik terug naar huis zou gaan omdat ik twijfelde over zijn conditie, ook gezien hij veel te dik is... 's ochtends om 8uur weg gereden en uiteindelijk de hele rit van 4,5 uur gereden. Wat een uithoudingsvermogen heeft mijn paardje!! geweldig!! hij deed het super tussen de 6 langbenige lusitano's, en deed niks onder!! hij had juist energie over waardoor ik nog samen met een paar anderen af en toe even een flinke galop tussendoor heb gedaan omdat meneer daar wel erg veel zin in had!! trots op mijn paardje!! ik vergeet vaak dat ze, als ze in de winter weinig gereden worden, wel veel beweging krijgen in onze ruime weide met allemaal terrassen, heuvel op, heuvel af etc..is natuurlijk wel anders dan rust op stal of in vlakke weide..... maar top beest!! gouden paardje!!