Ik wilde hier toch even mijn verhaal kwijt.
Vita stond te koop, omdat ik op dit moment 15 weken zwanger ben. Ik kan het niet opbrengen om dagelijks naar Vita te gaan, als straks de kleine er is. Dit vanwege het eigen bedrijf van mijn vriend en ik zelf ook wil blijven werken.
Vanmiddag kwamen er kopers. Deze kopers hadden contact opgenomen via bokt en had er direct een goed gevoel bij.
Helaas was het vandaag erg slecht weer, waardoor ik Vita in de regen voor 'moest' rijden. En ook de kopers reden Vita in de regen. Dit ging erg goed, ze reden er zo mee weg
.En in de middag kwam de VA nog voor een klinische keuring. Toch nog spannend hoor! Maar Vita was helemaal goedgekeurd
.De kopers waren erg enthousiast en besloten, toen Vita goedgekeurd was, om haar direct mee te nemen naar huis. De laatste knuffel in de trailer was ontzettend zwaar, waardoor de tranen toen begonnen te vloeien
. En daar ging ze. Opweg naar Purmerend, dik 2,5 uur rijden.Vanavond krijg ik nog een telefoontje van de nieuwe eigenaar. Ben enorm benieuwd.
Vita, het paardje waar ik zoveel van heb geleerd en die mij zoveel liefde heeft gegeven. Wat is het ontzettend zwaar om afscheid te nemen, maar het is goed zo
. Patricia, aka Tesni op bokt, heel veel plezier met Vita en geniet van haar zoals ik dat iedere dag maar weer deed. Weet zeker dat ze een goed huisje heeft bij jou/jullie!
Dag lieve, lieve schat! Bedankt voor de mooie 2 jaar
.