Welke fjorden van Arin hebben maag,darmproblemen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gupje

Welke fjorden van Arin hebben maag,darmproblemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 15:54

Goedendag,

Na een ernstige darmontsteking is er dit jaar een poliep/adenoom (reactieve hyperplasie) gevonden bij de pylorus (maaguitgang) en bij de dunne darm: lymfoplasmacellulaire enteritis.
Tevens vorig jaar een gat in haar meniscus gevonden door een arts op dezelfde kliniek (emmeloord)

Op dit moment gaat het goed met haar en rijden we veel buiten maar ze begint nu opeens accuut aftevallen( ze wordt er hoekig van)
Ik heb veel contact met de internist.

Echter nu vraag ik mij toch af of er meerdere fjorden zijn met als vader arin problemen hebben met beenwerk, maag en darm.

Ik heb Arin gekent en weet dat hij aan een nierziekte uiteindelijk is overleden.
Het fjordenstamboek heb ik al ingelicht dat mijn merrie 2 kwaadaardige poliepen heeft, hun wisten mij alleen te vertellen dat een afstammeling in Noorwegen prostaatkanker heeft.

Kunnen jij mij helpen? zijn er meerdere afstammelingen van Arin die gebreken hebben?
(voor de mensen die meer willen weten, de moeder is Ylonka en heb ik al gecheckt op afstammelingen)

Als je het niet openbaar kenbaar wilt maken begrijp ik dat volkomen maar zou ik het op prijs stellen om een pb bericht te ontvangen.

Verders hebben jullie/lezers ervaring met deze aandoening bij een paard, aub licht mij aan! ik wil er alles aan doen mits ze nog geen dagelijkse pijn krijgt te verduren.

Voor de geintresseerde het gaat om Vasthi geboren op 06.05.2000 te Texel.
Vader Arin
Moeder Ylonka

Alvast bedankt

gupje

Re: Welke fjorden van Arin hebben maag,darmproblemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-12 15:56

Excuus voor de spelfouten!

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 05:55

Wij hebben ook een Arin komt ook van texel en daar hebben we geen problemen mee. Arin is door ouderdoms verschijnselen overleden dus geen ziekte. Jou merrie had ik bijna gekocht als 3 jarige. succes met je merrie