Op zondag 29 April zal in Schoonoord (Rijmaaran, www.rijmaaran.nl) vanaf 11uur de jaarlijkse fjordenvoorjaarsrit worden gereden. Een jaarlijkse rit van ca. 3 uur,die de fjorden liefhebber zeker niet mag missen. Halverwege zal een heerlijke picknick klaarstaan! Het is mogelijk om uw eigen fjord mee te nemen , maar ook om van ons een fjord te huren! De kosten voor deze rit inclusief picknick bedragen € 10,- p.p. (met eigen paard) € 32,50 p.p. (inclusief huur paard).
Ik vraag me af of er meer mensen hier zijn die meegaan!
haha, ik heb mijn fjord net een week. T lijkt me echt heel erg leuk, maar moet hem natuurlijk ook nog leren kennen.. Maar ga je dan weg in kleinere groepjes of blijf je met 1 hele grote groep (of groot, ik weet niet hoe veel mensen er mee gaan ) bij elkaar?
ik heb er inderdaad overnagedacht om dat te doen( woon er een half uur vanaf) Maar fijn ik ging laatst voor 2de x het bos in met tanja, en toen vloog ze alle kanten op en lag ik er af haha, dus ik zie er dit jaar maar van ik rij wel weer. Alleen me elleboog wil nog niet mee werken helemaal hahaha. Maar goed het word altijd wel goed verzorgt door rijmaaran ik ben er 31-03 geweest voor me dochters kinderfeestje, en zag er weer super uit! Dus wens je heel veel plezier, al denk ik dat dat wel lukt, want ze zijn altijd heel aardig enzo daar!
Ik wens iedereen die wel gaat veel plezier de 29ste,.. hoorde gister dat ik nu helemaal niet kon aangezien de 28ste onze pup komt. wil hem niet gelijk een dag alleen zetten:P dus ik sla echt over eerst de pup laten wennen hahaha. en Mijn fjordje is nog te eigenwijs maar komt wel verbetering in:D
In het verleden waren er wel altijd menners bij, echter volgens mij zijn er dit jaar geen aanmeldingen. Voor de zekerheid, zou je even kunnen mailen naar de coordinator van de rit (J.D.P.Bernaards@12move.nl)
Ik ook, ik had al even geinformeerd wanneer ze kwamen, want ben ook heel benieuwd, maar ben helaas deze week niet aan het werk, dus kan er geen extra druk op zetten :p
Op een fjord natuurlijk! Haha, maar ik vond het toen echt jammer, want heb het daar altijd naar m'n zin gehad! En die pannekoeken, mjammmieee! Misschien moet ik binnenkort maar weer een keertje komen
wollewaps
Geplaatst: 01-05-12 23:41
san0123 schreef:
Op een fjord natuurlijk! Haha, maar ik vond het toen echt jammer, want heb het daar altijd naar m'n zin gehad! En die pannekoeken, mjammmieee! Misschien moet ik binnenkort maar weer een keertje komen
Ja doe maar, vinden we leuk zondag was het zo druk, niet normaal, zo'n 600 man