Mening over Fjord.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lovebente

Mening over Fjord.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 15:03

Omdat er veel verschillende soorten fjorden zijn, ben ik benieuwd Hoe jullie fjorden eruit zien! :D

Graag jullie mening,
Tips,
Opmerkingen.

Alles is welkom!

*\o/* /3

lovebente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 15:08

Afbeelding

Afbeelding

Filmpje komt nog!

Jeskim

Re: Mening over Fjord.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 10:42

Mag ik vragen wie de ouders zijn van jouw Bente??

Mijn ene fjord is een kleine ronde merrie met een gigantische bos manen!! Korte beentjes, die wel onwijs snel kunnen gaan! Ze is rondgeribt, maar niet kort in het lijf. Wel een wat korter nekje!
Ze heeft een mooi koppie, is gewoon isabelkleurig, misschien wat aan de lichte kant en ze heeft prachtig gewolkte benen!!

Tea is 1.46 en een heel ander typje. Veel front, echt een paard! Stevig met een flinke hals, maar wel voldoende souplesse in hals en lijf om dressuurmatig mee te rijden. Ik vind het zelf echt een plaatje!!
Ze is isabel en heeft hele mooie donkere benen, geen strepen o.i.d. maar gewoon helemaal donker.
Haar tweejarige dochter lijkt behoorlijk op haar, die heeft een iets langer hoofd, wordt qua stokmaat denk ik iets groter. Ben benieuwd of zij ook nog zo uit gaat zwaren al haar moeder, ik hoop het!!

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 10:43

lovebente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 12:16

Jeskim schreef:
Mag ik vragen wie de ouders zijn van jouw Bente??

Mijn ene fjord is een kleine ronde merrie met een gigantische bos manen!! Korte beentjes, die wel onwijs snel kunnen gaan! Ze is rondgeribt, maar niet kort in het lijf. Wel een wat korter nekje!
Ze heeft een mooi koppie, is gewoon isabelkleurig, misschien wat aan de lichte kant en ze heeft prachtig gewolkte benen!!

Tea is 1.46 en een heel ander typje. Veel front, echt een paard! Stevig met een flinke hals, maar wel voldoende souplesse in hals en lijf om dressuurmatig mee te rijden. Ik vind het zelf echt een plaatje!!
Ze is isabel en heeft hele mooie donkere benen, geen strepen o.i.d. maar gewoon helemaal donker.
Haar tweejarige dochter lijkt behoorlijk op haar, die heeft een iets langer hoofd, wordt qua stokmaat denk ik iets groter. Ben benieuwd of zij ook nog zo uit gaat zwaren al haar moeder, ik hoop het!!

Ik heb haar overgekocht van een vriendin toen ze 2.5 was.
Ik weet eigenlijk niet wie de ouders zijn, ze heeft geen papieren.
M'n vriendin heeft haar gekocht bij een man die haar helemaal heeft verwaarloosd heeft als veulen.

Ze is 1.38 nog best klein, ze heeft een groei achterstand, dus hoop dat ze nog eventjes doorgroeit.

Ik zal haar even vragen of ze weet wie de ouders zijn, of miss fotos heeft.

Ik laat het weten!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:31

Afbeelding

Afbeelding

Chiem, ruin van 5 jaar. Papa Vasco en moeders papa Jolster. Meet nu 1.52 ongeveer. Is donker isabel en heeft bijna tot geen zebrastreepjes. Is super soepel en echt geschikt voor de dressuur, super leergierig ook trouwens. Kon na twee keer oefenen de stap-galop overgang en een pasje wijken. Echt een SUPER dier.

NiG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:23

@ CCCC je paard heeft zijn mond open op de 1e foto, zit het bit wel goed / heeft hij wel een bit in wat fijn is voor hem?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:27

Zijn mond is niet open hoor, hij schuimt gewoon ontzettend. Hij heeft een vriendelijk dubbel gebroken trensje, zijn tanden zijn nagekeken en dit bit vond de tandarts ook prima.

NiG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 10:21

Ok. Goed zo, zo leek het gewoon een beetje op de ene foto, misschien omdat die wat wazig is.

lovebente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 09:03

@cccc ; Wat heb je een leuke fjord!:)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 10:42