ik heb een vriendin, en die heeft een Fjord. ze laat de manen altijd in de meest gekke stijlen knippen. hoe laten jullie de manen knippen? (de vorm van de witte buitenmanen)
Eentje gewoon saai in een boog, de andere vermomd als IJslander met een enórme bos manen aan beide kanten langs de hals. Ik heb ook wel eens blokjes gedaan, door het wit om en om weg te knippen. Was ook geinig, maar voor een keertje.
Ik knip het met 2 scharen, want ze heeft zo'n ongelofelijk dikke bos. Als ik eens iets 'grappigs' met dr manen doe zul je dr eigenaar horen, hoor! Hoewel het me wel grappig lijkt. (:
CCCCC
Geplaatst: 12-09-11 10:03
Boogje!
uudje
Geplaatst: 12-09-11 22:48
Fimke knip ik in een standaard boogje, maar wel met hengstepluk[tenminste die moet nog groeien hihi]en Udo heeft lange manen.
Castellon
Geplaatst: 13-09-11 01:42
Bailey heeft lange manen en is ook nog nooit geknipt. Foto van februari, inmiddels zijn ze toch weer een stukje langer
mijn Dex heeft ook een boog , en ik wil zooo graag een Amber kapsel maar gezien het fiet dat Dex het stilsta vermogen van een stuiterbal heeft gaat dat m niet worden haha!