nou de tittel zegt het al! wie gaan er morgen allemaal naar de fjordenkeuring in wijk bij duurstede ga je dan met je paard(en) of alleen even kijken?
meer info Op donderdag 18 augustus a.s. vindt de jaarlijkse Fjordenkeuring plaats. Let op, dit jaar zal het niet plaats vinden op het Kleine ros, maar op het evenemententerrein aan de Hordenweg te Wijk bij duurstede. De keuring vindt plaats op het gras en er zijn geen boxen of stallen aanwezig.
mensen die gaan maar die niet weten waar het is, kunnen mijn nummer per PB krijgen als je belt en even zegt waar je bent kan ik je veder begeleiden! IK NEEM GEEN ONBEKENDE NUMMERS OP!
jannegien
Geplaatst: 17-08-11 20:43
Esther en ik zullen ons morgen ook die kant op wagen hihi. In Wijk gewoon de trailers met manenboogjes volgen, dan komen we er wel.....
Ik zal morgen Chinouk voorbrengen voor opname in het stamboek.
Ik weet niet hebben jullie een meisje zien lopen in een slipknot trui? dat was ik namelijk! ik wou foto's gaan maken maar kon mn camera helaas niet vinden!
haha jannegien inderdaad ja! ik heb jou niet voor zien brengen (denk ik) ik was er om een uur of half 1
Niwla
Geplaatst: 19-08-11 11:40
Ik ben ook geweest met onze 7-jarige ruin Alwin. Hij had nr. 20. Hij heeft een tweede premie gehaald met 34 punten. (Net 1 puntje te weinig dus voor een eerste)