Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
milrosa schreef:Hoezo, weinig western gereden met fjorden, er zijn een aantal fjorden heel verdienstelijk in de westernsport.
Mijn eigen fjord is inmiddels L1 in de western, wat niet veel paarden lukt is een 'gewone' fjord wel gelukt. Er zijn meer fjorden en in de dressuur en in de western geweest en nog steeds die een mooie prestatie neer kunnen zetten. Ik kom toevallig ook uit het noorden, bij Assen en ik zou het leuk vinden om een wedstrijd te hebben in het noorden voor alleen fjorden of eventueel alleen koudbloed paarden. Anders heb je te weinig deelnemers denk ik. Dus mijn stem heb je.
Pumi schreef:milrosa schreef:Hoezo, weinig western gereden met fjorden, er zijn een aantal fjorden heel verdienstelijk in de westernsport.
Mijn eigen fjord is inmiddels L1 in de western, wat niet veel paarden lukt is een 'gewone' fjord wel gelukt. Er zijn meer fjorden en in de dressuur en in de western geweest en nog steeds die een mooie prestatie neer kunnen zetten. Ik kom toevallig ook uit het noorden, bij Assen en ik zou het leuk vinden om een wedstrijd te hebben in het noorden voor alleen fjorden of eventueel alleen koudbloed paarden. Anders heb je te weinig deelnemers denk ik. Dus mijn stem heb je.
Ik ben van plan om misschien volgend jaar te beginnen, ga eerst 30-10 in Oosterwolde kijken of die wedstrijden nu echt iets voor mij zijn. Vroeger heel fanatiek met paarden wedstrijden gereden, springen en dressuur. Als ik vragen heb wat betreft de optoming wat wel en niet mag, kan ik jou dan PB'en?? Kan nl niet echt goede antwoorden vinden op mijn vragen