Wie hier op bokt nog meer??
En is er al iemand een x geweest?
Ik wil er egt veel over weten, en heeft iemand nog iets leuks over fjordenpaard te vertellen?
Ga je veel crossen, springen?

xxxxx' Simone 14jaar
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chantaliiejj schreef:hier zijn al heel veel topic's over waar je ook vragen kan stellen [MA] rc het fjordenpaard?
miejmoon schreef:Het is gewoom een super leuk kamp!
Je rijd elke dag buiten, hebt de hele week je eigen paard.
In het bos pak je nog wel is een boomstam mee.
Ik ben nou 21. Ben tot mijn 18de op kamp geweest daar( 5 keer). En kom nog een aantal keer per jaar terug om gewoon lekker te rijden daar!
SimoneeW schreef:Gaaaaaf, ga je volgend jaar mei ook en ken je Denise??![]()
En heb je veel vrije tijd?
xxBritt_Sisi schreef:ik kom er ook heel vaak! als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen!
ik ben vaak op kamp geweest en was dit jaar ook als leiding!
Britt_Sisi schreef:[/quote]ik kom er ook heel vaak! als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen!
ik ben vaak op kamp geweest en was dit jaar ook als leiding!
Britt_Sisi schreef:Als je op ponykamp gaat dan ga je met zen allen op een rij staan met paardenverdelen
en dan vragen ze wie wil er een lief paard en dan moet je een stap naar voren doen
en dan wie wil er een fjord/bonte oid en dan verdelen ze dat
en dan wie wil er een gek paard, wie valt nooit enzovoort, die verdelen en de rest die blijft staan krijgen iets er tussen in
en je krijgt bijna altijd een paard die je leuk vind (zo niet kan je wisselen) dus het heeft niet zoveel zin om je zinnen op een paard te zetten want er is vaak heel weinig kans dat je op die komt!
marije word ook meestal gebruikt voor de verhuur
ja die denise en kimberley ken ik! ben ik zelf nog mee op kamp geweest! hoe ken jij die dan?