Haihai! Wat vinden jullie mooier bij een fjord? ( wel ff doen alsof hij helemaal gepoetst is ) Een mooie zachte dikke wintervacht, Of een glimmende gladde zomervacht?
zomervacht! Maar een warme teddybeer in de koude winter is ook fijn hoor haha
Sarah_Elise
Geplaatst: 21-06-11 20:00
Allebei Heel lief teddybeertje in de winter en een prachtige dressuurpown in de zomer!
Macs
Geplaatst: 21-06-11 20:00
Ik ga toch voor de zomervacht. Al vind ik de wintervacht wel heel schattig! (niet zoals mijn 1e foto in profiel hoor ) Alleen komt mijn verzorgfjord heel langzaam uit zijn wintervacht en dat is weer minder. Eenmaal in augustus is hij er helemaal uit en glanst hij heel mooi!
als er een dik pak sneeuw ligt en je fjord geniet van het mooie winterweer! dat vind ik het mooist. maar als het zomer is en de vacht is glad en kort en je rijd netjes in de bak en er wordt zonder dat je het in de gaten hebt een foto wordt gemaakt dan smelt ik daar ook van!
ik vind dat beide zo z'n charmes heeft! in de herfts kan ik nooit wachten tot Wodi zijn winterpak weer aan heeft en in de lente kan ik niet wachten tot hij er weer helemaal fris en fruitig uitziet in zijn zomeroutfit!
Wintervacht vind ik heel erg lief, maar Vjesta is zo mooi als ze helemaal in haar zomervacht zit...
SandraWierda
Geplaatst: 23-06-11 09:16
IK vind die teddy beren vachten ook geweldig, het knuffelgehalte schiet omhoog. Maar zomer vachten vind ik toch ook erg mooi, worden ze meteen een stuk eleganter van
xApple
Geplaatst: 23-06-11 22:00
Dit jaar wordt Kyr ook in de zomer geschoren.. Dus ik moet zeggen dat ze nu het hele jaar lelijk is
Zomervacht! Ik vind wintervachten opzich wel lief staan, maar het is zo vreselijk vervelend met rijden. Omdat ze dan zo snel zweten e.d. Doe mij de zomervacht maar.
Ik vind zomervachten mooier, maar een wintervacht toch wel enorm schattig, een levensechte teddybeer
mairead
Geplaatst: 26-06-11 17:24
Ik zeg ook zomervacht! Ik vind die lange haren in de winter wat rommelig staan en vreselijk onpraktisch met rijden. Nu heeft die van mij in de twee winters dat ik haar nu heb nog geen teddyberen-vacht gehad, gelukkig. Ik heb haar dan ook onder de dekens staan in de winter. Met maximaal 200 gram houdt ze een redelijk kort vachtje.