Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Het beste dus door te wachten dat je een bijbaantje mag en een zakcentje bij kan leggen. Zicky schreef:Beginnen met zeuren![]()
Over 5 jaar zijn je ouders je zo zat dat je je zin krijgt. Tenminste, bij mij heeft het gewerkt.
Snoevie schreef:Zicky schreef:Beginnen met zeuren![]()
Over 5 jaar zijn je ouders je zo zat dat je je zin krijgt. Tenminste, bij mij heeft het gewerkt.
wat een domme tip,sorry hoor.
ik kon wel zeuren bij mijn ouders,maar die konden het gewoon niet betalen.
en dan is het heel vervelend als je blijft doordrammen.
TS; ga hard werken en sparen,zoek een verzorgpony,ga veel ervaring opdoen.
het beste is door hard te werken later van je eigen centen je pony te kunnen betalen.
toen ik mijn eerste pony kocht,ook een fjord,was ik 21. ik heb een fulltime baan en verdien mijn eigen geld en betaal alles zelf.
Zicky schreef:Beginnen met zeuren![]()
want op en gegeven moment had mijn vader beloofd dat ik voor het 3 de leerjaar een paard kreeg, en dat is nu, en ben nu nog steeds opzoek naar een paard. maar de weide +stal is al af.

. Máár ik moet nu ook al 11 jaar iedere dag de schuilstal & paddock uitmesten, voeren enzo. Ook als het regent of al donker is of juist heel vroeg voor school. Als ik op vakantie ga moet ik iemand regelen die dit voor mij doet. Toen ik jonger was hielp mijn vader nog wel. Maar ik wilde een pony dus ik moest hem verzorgen. En dat is niet altijd leuk.