en voor halsters hebben jullie dan full of cob? en met beenbescherming? peesbeschermers/bandages etc. ?
Halsters cob Beenbescherming cob (gebruikt ik overgings niet) Dekjes full Hoofdstel pony
Hahah lekkere combi toch!
mairead
Geplaatst: 11-04-11 12:24
Naast maat full dus voor zadeldekjes:
Halster/Hoofdstel: Cob Beenbeschermers: Verschilt per merk, maar over mijn huidige in 'pony'-maat (merk: Pagony; die maken geen Cob) ben ik eigenlijk niet zo tevreden. Ik denk dat ik toch eens een paar in een Cob-maatje moet gaan aanschaffen...
Dekjes Full. Halster full of cob. Hoofdstel cob Peeskappen verschillend , ene keer pony andere keer cob
HTM
Geplaatst: 14-04-11 16:10
dekjes cob of full (maar grote pony past ook ) Halsters cob hoofdstel cob en beenbeschermers pony of cob.
Nies_
Geplaatst: 14-04-11 17:16
xJasmijn schreef:
en voor halsters hebben jullie dan full of cob? en met beenbescherming? peesbeschermers/bandages etc. ?
Weet wat je vraagt.. haha. onder mn dressuurzadel heb ik full drs, onder springzadel full of cob vzh, of full vss. halsters/hoofdstellen.. bakstukken maat pony, neusriem, keelriem cob en frontriem full. Neem dus altijd cob, meestal is t dan wel voldoende te verstellen, frontriem zet ik toch altijd n andere op. beenbescherming is een ramp. tot nu toe heb ik eskadron pro actives maat 2 die passen en veredus maat M.. Verder passen de meeste beschermers niet goed.
xApple
Geplaatst: 14-04-11 19:28
Dekjes full dressuur Halsters en neusriemen extra full De rest van het hoofdstel full/cob (dus altijd gaatjes bijprikken) Peesjes cob/pony Bitje 13,5 Bandages heb ik meestal full omdat niet alle bandages in pony zijn, dus knip ik daar minimaal een meter vanaf.
Maar vraag met toch af wat voor een hoofden jullie fjordjes hebben... Die van mij heeft een klein maar erg breed hoofd zoals aan de bitmaat te zien maar gewoon cob maat hoofdstel (al moet er geen kleine neusriem aan zitten)