Ik kreeg net een email dat de fjordcup weer terug is Als het ook Z gestart gaat worden, zijn Pontun en ik weer van de partij. Wie gaan er nog meer.De datums zijn 21 mei en 3 september in Els bij de Plantage.
bir schreef:Wat houdt dat in? Wanneer is het? mag er iedereen aan meedoen?Daar was ik ook wel heel benieuwd naar..haha anders kunnen we mooi saampjes op pad Birgit
Op de fjorcup kan je zowel onderling als knhs starten, het zijn altijd gezellige wedstrijden met veel fjordenliefhebbers.We hebben vaak meegedaan maar, de 2 fjordsels staan lekker van hun vakantie te genieten.Kom zeker eens kijken op de nieuwe locatie!
en waar worden deze cup's gehouden? En wanneer??Ja Maartje... dan moeten we nog ons pas de deux instuderen!!! hihihi
Wat leuk dat het een keer in de buurt wordt gehouden (Utrecht). Meestal moeten wij zo'n eind rijden Misschien dat wij ook wel van de partij zijn!
Kan iemand mij misschien het mailtje sturen? Ik ben hier dan ook wel heeeeel benieuwd naar! Utrecht ligt lekker dichtbij