Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Francis schreef:De touwtjestruukjes e.d. ken ik, maar 't veulen staat een eind weg dus dat kan ik niet 'even' doen en ik heb haar dus al gevraagd z'n stokmaat op te nemen.
Het gaat mij er niet om hoe groot de pony moet zijn voor mij om te rijden, ik weet dat ik een pony wil die 1.45 of groter is, 't gaat mij er alleen even om of er een kans is dat een 7 maanden oud veulen van 1.14 hoog de kans heeft nog boven de 1.45 uit te komen. Als die kans reëel is dan ga ik naar het veulen kijken maar ik heb geen zin om een bult geld aan diesel te verjagen om te gaan kijken, als bij voorbaat al duidelijk is dat het heel onwaarschijnlijk is. Ik ga die gok hoe dan ook niet nemen, ik ben niet in de gelegenheid om een pony te houden waar ik niks aan heb en over 1 of 2 jaar weer moeten verkopen omdat' ie toch te klein blijkt wil ik ook niet. Ik weet dat er geen garanties zijn en dat alles mogelijk is, ik wil alleen de kansen weten.