Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ready1234 schreef:ik vind de afmeting van de stal groot genoeg om 2 fjordjes in te zetten, (daarnaast kan ik niet zo goed schatten dus miss wel groter)
ik vraag juist tips omdat ik een in elkaar geschopt paard niet zo zie zitten!!
funnyhorses schreef:ready1234 schreef:ik vind de afmeting van de stal groot genoeg om 2 fjordjes in te zetten, (daarnaast kan ik niet zo goed schatten dus miss wel groter)
ik vraag juist tips omdat ik een in elkaar geschopt paard niet zo zie zitten!!
Dan heeft elk dier zo'n 2.5 x 3 mtr tot zn leefbeschikking.Ik vind het krap aan hoor.
Ik heb zelf een fjord van 1.40mtr en die heeft een inloopstal van 3 x 3 mtr en dat vond ik al aardig klein.
BoRo schreef:Pardon!!??? 5 bij 6 meter klein??!! Ik weet niet hoe groot jullie boxen zijn, maar de meeste paarden in Nederland hebben boxen van 3 bij 3. Een pony in een box van 5 bij 3 lijkt mij meer dan riant!
funnyhorses schreef:Dan heeft elk dier zo'n 2.5 x 3 mtr tot zn leefbeschikking.Ik vind het krap aan hoor.
Ik heb zelf een fjord van 1.40mtr en die heeft een inloopstal van 3 x 3 mtr en dat vond ik al aardig klein.
funnyhorses schreef:BoRo schreef:Pardon!!??? 5 bij 6 meter klein??!! Ik weet niet hoe groot jullie boxen zijn, maar de meeste paarden in Nederland hebben boxen van 3 bij 3. Een pony in een box van 5 bij 3 lijkt mij meer dan riant!
Inderdaad!![]()
Ik zit al 4 beestjes erin te stoppen whaaaa ik rekenwonder!![]()
![]()
![]()
Maar het blijft een risico!