Met wat voor budget moet je rekening houden met de aankoop van een gra merrie fjorden veulen of jaarling ? zoveel duurder als een isabelkleurige fjord ?
Laatst bijgewerkt door Isaura op 15-08-10 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik denk dat je überhaupt al blij mag zijn als je er eentje vindt
Qua prijs weet ik niet precies hoeveel duurder ze zijn, maar duurder zullen ze wel gaan. Gra merrieveulens worden al amper verkocht en als ze dan te koop zijn is er vaak zoveel vraag naar dat de prijs automatisch stijgt, zeker als het een correct veulen is met een goed papier.
Fjorden007
Geplaatst: 16-08-10 22:05
Wij hebben pas onze Gra-kleurige fjordenmerrie verkocht. Een nakomeling van haar is isabel en loopt hier nog(voor de liefhebber wel te koop), als je er een hengst opzet met een Gra-factor heb je weer kans op Gra.
Gra is inderdaad wel duurder dan een isabelkleurige fjord. Je zult gauw € 500- €1000,- meer neerleggen dan voor een isabel kleur.
zalin
Geplaatst: 20-08-10 13:02
Ik ben echt al heel lang op zoek naar gra kleur, maar k heb het opgegeven, de prijzen die ik in ieder geval ervoor over heb ligt inderdaad 500 tot 1000 euro hoger
toen ik Ravina kocht,had ik niet het idee voor haar meer te moeten betalen vanwege haar kleur. ik zocht helemaal niet speciaal een gra,maar ze kwam gewoon op mijn pad