Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SecretLIN schreef:De kosten staan toch allemaal vermeld in het Lidmaatschap boek die je 4x per jaar ontvangt, of sta je niet ingeschreven bij het Fjordenstamboek?
Zou je dan sowieso laten inschrijven want dan krijg je korting met dit soort dingen.
Tot welke leeftijd doen er eigenlijk paarden mee? weet iemand dat?
nientje78 schreef:Als je je voortijdig opgeeft voor een keuring kost het niets.
Alleen omdat ze opgenomen moet worden in het hoofdstamboek kost het denk ik zo'n rond de 16 euro.
Ze moet dan wel DNA getest zijn.
En ik zou ook gewoon gaan hoor, heb ik ook elk jaar gedaan.
Of ze nou ingereden worden ofniet.
Is alleen maar een goeie oefening, naar een andere terrein gaan
sweetwendy schreef:SecretLIN schreef:De kosten staan toch allemaal vermeld in het Lidmaatschap boek die je 4x per jaar ontvangt, of sta je niet ingeschreven bij het Fjordenstamboek?
Zou je dan sowieso laten inschrijven want dan krijg je korting met dit soort dingen.
Tot welke leeftijd doen er eigenlijk paarden mee? weet iemand dat?
Nee het staat niet in het boekje, of het staat er raar in...alleen de kosten van de hengstenkeuring staat er duidelijk in
karev schreef:zelf doen kan, maar als je het nog nooit gedaan hebt is het verstandig om te gaan kijken bij andere keuringen. Je ziet vaak paarden die slecht voor gebracht worden, en waar veel meer uit gehaald kan worden dmv een goede voorbrenger.
En het is op catalogus volgorde stappen, en dan opstellen per paard. Per paard stap je weg van de jury en in de hoek draaf je aan, om de jury heen, en stel je de andere kant van het paard op.