Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).
fjordwijk schreef:Bedankt voor alle snelle reacties. Ik woon in de Achterhoek. Heb vroeger op fjorden les gehad en rijd op dit moment op een Haflinger. Daar rijdt mijn dochter ook op, maar ook op een arabier (aan de lijn of naast de fiets) en shetjes. Heb alleen het idee dat haflingers net te groot en te sterk zijn.
wammesje schreef:Want dan kan je ook wat beter een paard zoeken denk ik... enne zo boos bedoelde ik het niet hoor!
Mijn ervaring is dat kinderen fjorden meestal heel leuk vinden, ze hebben de maat van een pony, maar je spreekt over een fjordenpaard

fjordwijk schreef:Op marktplaats staan er ook een aantal. De meeste hiervan zijn te voorwaarts vinden hun eigenaren of onze kinderen te jong. Van de genoemde sites:er staan vooral jonge paarden op of ze zijn al verkocht. Staldolfin heb ik al vaker geprobeerd maar daar zijn ze met de site bezig. Als we ergens gaan kijken gaan er mensen mee die er verstand van en ervaring mee hebben.