Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

amanda1980 schreef:Dit onderwerp ging niet over fjordeneigenaren maar over het fjordenras.
Mensen zeggen letterlijk een fjord is geen echt paard of pony, tis maar een boerenknol of ben je de kar niet vergeten. Dat heeft niks met fjordeneigenaren te maken maar wat mensen letterlijk over fjorden zeggen.

amanda1980 schreef:Dit onderwerp ging niet over fjordeneigenaren maar over het fjordenras.
Mensen zeggen letterlijk een fjord is geen echt paard of pony, tis maar een boerenknol of ben je de kar niet vergeten. Dat heeft niks met fjordeneigenaren te maken maar wat mensen letterlijk over fjorden zeggen.
CrazyCat schreef:Dat is hetzelfde als mensen die neerkijken op anderen omdat ze geen merkleding dragen, niet zo'n duurdere auto hebben etc etc.
Een Fjord is niet zo duur en mensen die status belangrijk vinden gaan er automatisch vanuit dat je een Fjord hebt omdat je geen duurder paard kon betalen.
Trek je er niets van aan lach in jezelf als je weer eens hoort "dat kan niet met mijn paard hoor die van mij is veel te heet daarvoor". Ik denk dat er een hoop mensen tussen zitten die liever zouden willen dat ze ook gewoon een leuke "knol" hadden en zich niet zouden laten leiden door wat anderen vinden.