mijn veulen komt in oktober en zijn vader is Reinar van de paardenfokkerij B./ van den berg. hebben jullie ook een dochter of zoon van Reinar? ik zou graag de fotos willen zien. en wat willen horen over hun bouw:D heel erg bedankt
Uit welke merrie komt je veulen? Zoals Yvonne zegt staan er op de site een hoop nakomelingen. Reinars kunnen over het algemeen goed bewegen, hebben een typisch reinar hoofdje en zijn er veel die zijn voorpluk erven Verder erven zijn nakomelingen vaak zijn goede karakter en werkwilligheid..
ChellFJORD
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-09 16:12
De merrie is Pinokkio
is niet van B van den berg zelf
Bella
Geplaatst: 26-08-09 09:01
Pinokkio is toch die merrie met een behoorlijk bijzondere aftekening (voor een fjord) en haar zoon heeft dat toch ook? (meende overigens dat die als Antonnakomeling op marktplaats gestaan heeft, maar het is dus een Reinar!?)
[edit] Even nagezocht en Fijs (dat is zijn officiele stamboeknaam) staat als 20090023 ingeschreven toch!? Dan is het inderdaad Pinokkio en staat als vader Anton aangegeven. Daarnaast kan ik mij van de foto van marktplaats herinneren dat hij, evenals zijn moeder, een vrij grote witte aftekening op zijn hoofd heeft (bles). Overigens zou Reinar x Pinokkio ook inteelt zijn, aangezien beide paarden van de vader Myrstein zijn
Ik heb een Reinar Super karakter. Wammes is erg werkwillig, gaat overal voor de volle 100% voor. Kortom apetrots Voor foto's zie profiel ;
Wendy1708
Geplaatst: 30-08-09 09:11
Goedemorgen! Ik ben voor het eerst in dit topic en ik zag dat dit mijn belangstelling had! Wij hebben namelijk net enkele dagen geleden een Fjord gekocht , zijn vader is ook Reinar! Hij is 3 jaar oud, nog niet onder het zadel maar hij is wel al "licht aangespannen". Verder kan ik nog niet veel over hem vertellen want hij staat nu nog voor even bij zijn oude eigenaar. Wij zijn bij Van den Berg in Wanneperveen geweest omdat we daar de proefrit met hem voor de wagen hebben gemaakt. Jammergenoeg stond Reinar daar nu niet omdat hij is uitgeleend voor het dekken van een kudde merries. Maar de foto's op de website zijn inderdaad schitterend! Op de website staat trouwens ook de Fjord die wij nu gekocht hebben onder het kopje "klanten" en dan is het de ruin Casper.
Wendy1708
Geplaatst: 30-08-09 09:26
Omdat het de eerste x was dat ik een foto wilde plaatsen lukte het me niet gelijk maar na wat uitzoeken wel! Dit is 'm dus, de foto komt overigens van de website. Het toevallige is dat hij Casper heet. Jammergenoeg zullen we hem een andere naam moeten geven omdat onze KWPN'er ook al Casper heet. Als dat geen toeval is!
jannegien
Geplaatst: 30-08-09 11:44
He wat leuk dat je Casper gekocht hebt. Was me laatst al aan het af vragen of hij al verkocht was. Maar veel plezier met dit mannetje. Krijg je vast een heel leuk paard aan.
Obvious
Geplaatst: 30-08-09 19:15
Ik heb een Reinar ,
Uit 2004: Arnold Vader: Reinar Moeder: Leonie Dressuur type , hoogte 1.47.
Dit is Arno :
Groetjes Amanda
Laatst bijgewerkt door Obvious op 30-08-09 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt
He, daar hebben we Casper.. Leuk dat je hem hebt gekocht..
Wendy1708
Geplaatst: 01-09-09 15:37
Leuk dat ik dit topic halfbroers en -zussen van Casper kan zien. Ik weet nog van lang geleden toen ik ook een Fjord heb gehad dat ik het al zo leuk vond om familie te kunnen opzoeken! Ook vind ik het leuk als mensen reageren die hem kennen. Het maakt me wel nieuwsgierig hoe dan!
Bella
Geplaatst: 01-09-09 16:57
Jullie hebben m dus gekocht , hardstikke leuk!! Zal hem van de week gelijk als verkocht op de website zetten.
En hoe ik/wij (esther, mieke, janna) casper ken(nen)?? Appie is een kennis die vrijwel iedere dinsdag menavond ook van de partij is. De foto die je hierboven geplaatst hebt heb ik (annabel) gemaakt (mij heb je ook onmoet laatst).
Jeskim
Geplaatst: 02-09-09 20:28
Jeskim = Esther van de reactie hierboven..
Ben wel benieuwd hoe het nu zit met de Reinar van de topicstarter..
moet zeggen dat de TS zich wel angstvallig stil houd
Nette
Geplaatst: 06-09-09 15:55
Mijn fjord heeft een Reinar nakomeling gehad. Deze zomer heb ik even op haar gereden. Rijdt super fijn: Veel pit, actief en wil graag naar beneden. Springen kan ze ook!