Wat voor streken halen jullie fjorden allemaal uit..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shavanah

Wat voor streken halen jullie fjorden allemaal uit..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 10:22

Tja ze staan er ombekend ,slim en ondeugend te zijn,dus wat voor streken halen die van jullie allemaal uit.

Roosyes

Re: Wat voor streken halen jullie fjorden allemaal uit..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:45

deuren openmaken de schuur in en touwtjes los maken?!

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:42

Staldeur zelf open prutsen en dan op pad gaan, pogingen doen om tussen de paddockomheining te kruipen, als de pennymeisjes de paarden buiten zetten is hij altijd alleen weg...
Uitbreken in de wei deed hij ook, maar dat is alweer lang geleden. (gelukkig)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:47

De ritsen van m'n jas slopen!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:52

Als hij chago is of het ergens niet mee eens is aan mn jas trekken. Snoepjes zoeken in mn jaszakken, paardenknoop of dubbele knoop los kunnen trekken (of juist vaster maken) Denk je dat die zak wortelen net buiten zijn bereik staat, heb je het gruwelijk mis want dan kan hij dus ineens wel ontzettend lenig zijn :D
Gemak dient de fjord: al lopend gewoon uit de kruiwagen eten terwijl de stalbaas het netjes probeert te verdelen over de kuipen voor de rest van de groep.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:17

Cindy en Gerrit zijn heel goed in het sneaky vastpakken van dingen met hun tanden en dan er zachtjes er harder in gaan bijten.
Totdat het een keer stuk gaat (zaols jassen/kleding) of totdat je tanden gaat voelen (in je vingers bijv :o )
Cindy is ook goed in het loskrijgen van touwtjes ,ook al heb je de paardeknoop er 3x inzitten met de lus er nog doorheen.... }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:00

Als ze de kans krijgen sneaken ze samen 1 stal in als ze uit de paddock gehaald worden. Schijnbaar veel gezelliger...

Liesjeloef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:22

Schooien, Hooi uit de baal trekken en er mee gaan schudden, halstertouw losmaken, sloom gaan, jassen onderzoeken. Hooi in je nek gooien :=

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:44

Halstertouwen losmaken, Ha, die van mij wurmt zich gewoon uit het hele halster..
Altijd proberen iets op te eten, onder het rijden, onder het meelopen e.d.

Ik was nog vergeten, het panisch worden voor blauwe bloempjes en een kip.. Alleen als ze er aan denkt om er bang voor te zijn natuurlijk..

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:34

Mijn muts eraf trekken toen ik hem aan het poetsen was....hij vond hem schijnbaar niet mooi :D

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:11

halstertouw losmaken, stang voor de box omhoog tillen en dan eronder door kruipen, ineens voor je langs draven zodat ie kan grazen als je aan het wandelen bent. Bij vreemden de box uitrennen of wegrennen, met zijn halster smijten als ie niet snel gegoeg zijn stal uitgehaald wordt. Niet verder willen lopen als hij richting stal moet. altijd een hapje kuil pikken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:12

O schiet me te binnen: Milena jatte bij haar vorige hoefsmid altijd zijn shag uit z'n kontzak als hij haar stond te bekappen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 00:34

Norvid die haalde altijd de pet van de hoefsmid zn hoofd.
En tijdens het rijden soms een kluit aarde of een tak naar binnen werken, erachter komen dat je een bit in hebt en dan stug volhouden (soms 30 minuten lang) Om uiteindelijk dan toch maar te laten vallen omdat het baasje je geen tussendoortje gunt.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:10

Mijn oudste valt wel mee, maar de jongste:

Hekken openmaken (die naar hem toe opengaan), singel losmaken als je niet oplet, kruipen onder schrikdraad door, wormenkuur uitspugen, naar mijn kippen schoppen (durft ie wel) en ga zo maar door.

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:49

Ow die van mij heeft er heel veel! :D
Rits van je jas openmaken, als je peesbeschermers vast maakt je haar in de war maken of je omver duwen. Was d'r een keer kwijt toen stond ze in de wei omdat ze deur niet goed dicht hadden gedaan.. Met mij wel meelopen als ik haar uit de paddock haal maar als ik het ander meisje laat doen rukt ze zich los en gaat ervandoor.. Met longeren omdraaien, met rijden verkeerde kant opgaan. En ze blijft steeds nieuwe dingen verzinnen ;) :D

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:29

knibbelen, volle kruiwagens omgooien en dan met n huppel pasje snel wegwezen, elkaars voerbak leegeten, hondje pesten, in volle galop stilstaan bij de kantine om naar binenn te loeren, lovebites geven( heb mooie afdruk op mijn kont staan)
tijdens wassen soort van spaanse pas oefening doen, in de hoop dat ie snel naar stal mag, tsja en verder zijn het de grootste schatten die r bestaan!!!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:02

"Verzameltopics" zijn zo niet toegestaan, daarom een slotje.