Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

JessicaChico schreef:Ik wou dit jaar eigenlijk opzeggen, maar ik kreeg te horen van het stamboek dat je naam en paard ook gelijk uitgeschreven worden.
Anita45 schreef:Toch vind ik het jammer dat zo veel mensen hun lidmaatschap opzeggen, hoe minder leden des te minder kan het stamboek doen. Ze zijn toch afhankelijk van het geld dat wij met elkaar ophoesten.
Jilly_Hayco schreef:Anita45 schreef:Toch vind ik het jammer dat zo veel mensen hun lidmaatschap opzeggen, hoe minder leden des te minder kan het stamboek doen. Ze zijn toch afhankelijk van het geld dat wij met elkaar ophoesten.
Tja, je kan toch ook niet gaan verwachten dat mensen gewoon lid blijven om de kas te spijzen?
Als je niks van stamboekactiveiten doet, is het gewoon weggesmeten geld.

Leden mogen gratis naar binnen. Vippie schreef:Quote Anita45: Toch vind ik het jammer dat zo veel mensen hun lidmaatschap opzeggen, hoe minder leden des te minder kan het stamboek doen. Ze zijn toch afhankelijk van het geld dat wij met elkaar ophoesten.
Quote Jilly: Tja, je kan toch ook niet gaan verwachten dat mensen gewoon lid blijven om de kas te spijzen?
Als je niks van stamboekactiveiten doet, is het gewoon weggesmeten geld.
Quote Vippie: Ach dat is altijd een keus die je zelf maakt om wel/niet mee te doen. Maar het wordt verenigingen wel bijna onmogelijk gemaakt om nog te bestaan door zo'n houding. Zo'n gigantisch bedrag is het nou ook weer niet. Straks wordt er door niks en niemand meer wat georganiseerd of wordt er straks overal een bijdrage voor gevraagd (vind ik ook niet erg maar denk dat er dan nóg meer mensen afhaken) omdat de kas gewoonweg leeg is.
Maarja ik irriteer me ook dood aan mensen die een fjord kopen en hem niet over laten schrijven op naam.
femke27 schreef:Dan even wat anders. Ik ben zelf ook geen lid meer van het stamboek om de bovengenoemde redenen: ik doe ook nergens aan mee.
Nu staat 1 van mijn fjorden te koop. Als die dan gekocht word door iemand die ook geen lid is van het stamboek; kan die fjord dan wel over geschreven worden? Of loop ik dan ook die service mis?