ik wilde zo eens kijken wie heeft zijn fjord buiten 24/7.
wat voer je hem dan aan ruwvoer enzo hoeveel.
de mijne staat sinds september ook buiten .
het gaat goed hoor .
maar soms vind ik het een beetje zielig.
groetjes corlien
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Naaltje schreef:de mijne staat ook buiten
al bijna 1,5 jaar
hij is 10 en loopt met 2 maatjes. ze hebben een schuilstal. Ze gaan smorgens om 10 uur de wei op (zomer en winter) om 5uur gaan ze ervanaf en krijgen ze hooi
Paardlief krijgt in de zomer na werk wat bietenpulp met zemelen, in de winter elke dag. En wat appeltjes/wortels (stuk of 3)
[ITP] kleine ijsbeer in de sneeuw (Diddle)
in dit topic is te zien hoe meneer zich heeft aangepast, mooie pluis, niks zieligs voor hem

hij staat samen met 9 andere paardjes die ook het hele jaar buiten staan. Ze hebben wel een schuilstal. 
orion1996 schreef:24/7 366 dagen per jaar buiten. Die ene dag binnen is als we naar de keuring moeten
Wel met schuilstal in de winter, maar zie ze dr nooit in staan
Maar hij lijkt het heerlijk te vinden...hij oogt vrolijker en gezonder dan zomers als het warm is (en hij elke dag moet werken misschien is dat het ook wel
) marleendv_88 schreef:Die van mij staat ook altijd buiten. Met dit weer krijgt ie wel bijgevoerdMaar hij lijkt het heerlijk te vinden...hij oogt vrolijker en gezonder dan zomers als het warm is (en hij elke dag moet werken misschien is dat het ook wel
)