[HK] Fjorden klets topic

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwaantje_

Berichten: 1181
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:33

zwaan komt uit drenthe Tong uitsteken haha
wel leuk zo'n rit alleen zwaante maakt er een potje van Nagelbijten / Gniffelen bokken met galoperen hangen trekken en gek doen pff
heb het al vaker meer gemaakt medam moet gek doen zucht...

Onali

Berichten: 18463
Geregistreerd: 16-03-06

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:37

Nor komt uit Friesland, ik heb hem nu 3 1/2 jaar (in Dordrecht). Daarvoor stond hij in Zwijndrecht en Ridderker en nu halverwege het land in Ede.

Zwaantje_

Berichten: 1181
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:48

zwaantje is geboren pff geen idee heb de paspoort niet hier in amsterdam ligt in drenthe Ja maar ik heb der sins 24 sep 2007 in vries gekocht bij jan dolfing ze was een ponykamp pony en ze kon nog helemaal niks en ben blij wat ik hier mee hebt berijkt met mijn pony in de wedstrijden Haha!

XxXchaXxX

Berichten: 573
Geregistreerd: 04-01-06
Woonplaats: Oostvoorne

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:58

ik ben er weer,

nou die van mij komt uit Drenthe ergens daar uit een kudde geboren en getogen haha.

Zwaantje_

Berichten: 1181
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:02

en dan daar weg geplukt?? charell??

XxXchaXxX

Berichten: 573
Geregistreerd: 04-01-06
Woonplaats: Oostvoorne

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:05

De eigenaar van die kudde overleed dus alle fjorden moesten weg verkocht of slager, die van mij kwam met een groep hier in de buurt op een weiland te staan en even later had een manege hem gekocht voor de manege lessen maar daar was die niet geschikt voor en toen had ik hem gekocht

Anoniem

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:07

Heey mag ik me melden?

Ik ben Cindy, pas 24 jaar geworden en heb een fjorden merrie en een shet hengst Knipoog
Omdat dit een fjorden topic is zal ik t over haar hebben nu
Zij is dus een merrie van 5,5 jaar oud! Haar Vader is Zidar en haar moeders vader is Havstad. haar stamboek naar is Zariska en noem haar Bonito
We rijden boom en bitloos en rkijgen sinds kort les van een leuke instructrise via de antoine de bodt methode!

Anoniem

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:08

Ok oik zie dat jullie t over de herkomst hebben

Mijn merrie is geboren in Veenendaal en sinds zij 5 maanden oud was is ze van mij Lachen

Zwaantje_

Berichten: 1181
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:15

XxXchaXxX schreef:
De eigenaar van die kudde overleed dus alle fjorden moesten weg verkocht of slager, die van mij kwam met een groep hier in de buurt op een weiland te staan en even later had een manege hem gekocht voor de manege lessen maar daar was die niet geschikt voor en toen had ik hem gekocht


oke wat een lang verhaal Ja ik weet veder niet over zwaan der verleden
zwaantje was wel geschikt voor de manege maar ze was op gekocht voor de ponykampen toen en ze stond op internet dus ik gaan kijken en klikte meteen Haha! ook met buiten rijden en toen heb ik der meteen mee naar huis genomen en alles rustig aan opgaan bouwen Haha!
normaal gesproken zijn fjorden toch geschikt voor de manege? Tong uitsteken dan zijn die van jou en mijn toch 2 apparte fjordjes Tong uitsteken die van mijn kan ik nu ook niet meteen naar buiten rijden want dan is ze een beetje drukjes en nu moet ik eerst de bak in 20 min en dan pas naar buiten Ja dan is ze ook erg braaf Ja alleen het probleem is altijd als ik met een groep naar buiten gaat dan is ze een bom als wat Nagelbijten / Gniffelen

Zwaantje_

Berichten: 1181
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:16

welkom cindy Lachen oke leuk!! ik heb zwaan nu een jaar en? 3 maanden Haha! en rij al sins dit jaar 18 mei wedstrijden officele wedstrijd Haha! al 2 winstpuntjes Haha!

Anoniem

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:18

wat leuk zeg! Goed ook!

Ik rijd voornamelijk recreaftief en ben dus weer begonnen met lessen, maar waar zowel Bonito als ik allebij van houden zijn de bosritten! En dan zo hard mogelijk, maar vind t bos nu te nat en benk bang dat we uitglijden Lachen dus trainen we leker in de bak,
Een half zusje van mijn pony heette officeel ook zwaantje en had dezelfde leeftijd! Maar das de vader Zidar van Lachen anders had ik zo nog geloofd dat ik jouw pony nog gezien heb als veulen:P
Zwaantje en mijnes waren toen nameleijk de enige 2 veulentjes :p

colunder

Berichten: 3547
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:19

Jeetje wat gaan jullie hard zeg!
Vandaag niks gedaan met alex,ik wilde eigenlijk even kijken of hij nog kreupel liep maar toen ik naar hem toe liep lag hij zo lekker in de wei te dutten dat ik hem maar heb laten liggen.
Ik laat hem morgen wel even een stukje draven om te kijken.

Zwaantje_

Berichten: 1181
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:22

Cinnepin schreef:
wat leuk zeg! Goed ook!

Ik rijd voornamelijk recreaftief en ben dus weer begonnen met lessen, maar waar zowel Bonito als ik allebij van houden zijn de bosritten! En dan zo hard mogelijk, maar vind t bos nu te nat en benk bang dat we uitglijden Lachen dus trainen we leker in de bak,
Een half zusje van mijn pony heette officeel ook zwaantje en had dezelfde leeftijd! Maar das de vader Zidar van Lachen anders had ik zo nog geloofd dat ik jouw pony nog gezien heb als veulen:P
Zwaantje en mijnes waren toen nameleijk de enige 2 veulentjes :p


jah? Haha! heb jij foto's toen ze als veulen was dan? dat is leuk zeg!!!! zwaantje is van reitze Ja zijn nog 2 half broer en zus van zwaantje Ja zwaantje is 5.5 jaar volgend jaar 19 mei word medam alweer 6 Haha!

Zwaantje_

Berichten: 1181
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:24

colunder schreef:
Jeetje wat gaan jullie hard zeg!
Vandaag niks gedaan met alex,ik wilde eigenlijk even kijken of hij nog kreupel liep maar toen ik naar hem toe liep lag hij zo lekker in de wei te dutten dat ik hem maar heb laten liggen.
Ik laat hem morgen wel even een stukje draven om te kijken.


ohjee das nie goed kreupel zwaantje is eigelijk niet echt veel kreupel misschien 1 keer gewoon 3 keer perdag even op het harde stapen toen was het weer goed Haha!

Anoniem

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:25

chica_lover1 schreef:
Anoniem schreef:
wat leuk zeg! Goed ook!

Ik rijd voornamelijk recreaftief en ben dus weer begonnen met lessen, maar waar zowel Bonito als ik allebij van houden zijn de bosritten! En dan zo hard mogelijk, maar vind t bos nu te nat en benk bang dat we uitglijden Lachen dus trainen we leker in de bak,
Een half zusje van mijn pony heette officeel ook zwaantje en had dezelfde leeftijd! Maar das de vader Zidar van Lachen anders had ik zo nog geloofd dat ik jouw pony nog gezien heb als veulen:P
Zwaantje en mijnes waren toen nameleijk de enige 2 veulentjes :p


jah? Haha! heb jij foto's toen ze als veulen was dan? dat is leuk zeg!!!! zwaantje is van reitze Ja zijn nog 2 half broer en zus van zwaantje Ja zwaantje is 5.5 jaar volgend jaar 19 mei word medam alweer 6 Haha!



Jouw zwaantje is niet deze;lfde zwaantje die ik kende Knipoog die vader was Zidar! Anders had ik zo geloofd dat t de jouwe was Knipoog ik dnek dat je me verkeerd begreep

Zwaantje_

Berichten: 1181
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:28

dan zal dat wel sorry Tong uitsteken

XxXchaXxX

Berichten: 573
Geregistreerd: 04-01-06
Woonplaats: Oostvoorne

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:29

Nou als die van mij kreupel is laat ik gelijk de DA komen hij heb namelijk bijna een jaar stil gestaan wegens peesblessure. Boos!

Zwaantje_

Berichten: 1181
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:31

bah das niet niks Boos! ik kijk eerst even aan als het langer dan een weekje duurt dan doe ik de Da ook bellen Ja

XxXchaXxX

Berichten: 573
Geregistreerd: 04-01-06
Woonplaats: Oostvoorne

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:39

Morgen komt de tandarts voor mijn ventjes, knabbel is schuw voor vreemde mensen (zoals , DA, tandarts, fysiotherapeut, en smid gaat nu wel) dus hoop dat het morgen goed gaat. Mijn kwpn gaat ook voor het eerst met zijn melk gebitje hihi.

Zwaantje_

Berichten: 1181
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:49

zwaantje gaat de eerste week van jan Ja want ze is ook nooit bij de tandarts geweest Nagelbijten / Gniffelen iwan de tinker van me vriend moet ook eens Ja ook voor het eerst en bien de hafje moet even na gekenen worden medam is 16 jaar:j en is wel al eerde rgweest maar goed dan kan die 3 paardjes doen Ja
we hebben ook 2 shetjes moeder en dochter en die hoeven niet

Zwaantje_

Berichten: 1181
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:57

maar goed weltrusten allemaal Lachen ik ga op bedje morgen weer een dag Ja

XxXchaXxX

Berichten: 573
Geregistreerd: 04-01-06
Woonplaats: Oostvoorne

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:00

Is goed Truste!

blackpegasus

Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: delfgauw

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:00

hoihoi,

Mag ik mij ook aanmelden?
Ik ben Manuela, 31 jaar en ik verzorg een leuke fjord van 8 jaar. Hij heet Vykan. Ik mag hem ook wel als mijn paard beschouwen, dus dat is wel erg tof.

Anoniem

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:13

hay Manuela Lachen

Mijn paardje is aantal maanden geleden bij de tandarts geweest, toen hebben ze een wolfskiesje weggehaald Lachen

XxXchaXxX

Berichten: 573
Geregistreerd: 04-01-06
Woonplaats: Oostvoorne

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 00:16

Welkom!

bij die van mij ook 2 jaar geleden.