[HK] Fjorden klets topic

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:41

ow oliebol vroeger wist ik hoe dat moest nu niet meer, er liep zo'n topic ergens bij fz, misschien daar ff zoeken?

Gisteren Rutger voor de 2e keer gelongeerd, ging echt supergoed! Iedereen zei; ja hij sleurt je door de bak etc. Nou mooi niet dus, gaat erg goed! Ben helemaal trots op hem! Gisteren had ie alleen een vlecht in z'n staart, hoop niet dat ik dat nog een keer tegen kom! Dat is het lastige vind ik omdat hij manege pony is geweest.

Bon_Bon
Berichten: 1476
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Offline

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:44

Auw spierpijn :( hele rug zit vast doet zeer *snik* weet neit wat ik gister gedaan heb :') *owjah buitenritje* blijkbaar neit meer aan gewend hahaha mijn god :p
Straks maar ff flinke wandeling met Bon maken komen we allebei weer beetje los hahah :p

Roosyes
Berichten: 758
Geregistreerd: 02-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:01

Sjolvir schreef:
stupic question hoe zet je je topic tussen urls en zorg je ervoor dat er niet zo´n maffe cijfercode maar de naam van je topic er in staat.


Zoals bij mij?

Gewoon de url kopieren en die in je onderschrift zetten en verder niks doen :+ .
Ik ga zo even een rondje met Yessie rijden maar ben al een week ziek binnen en mijn mam is overbezorgd Yessie gaat wel met Sylv ga ik vliegen denk ik.

Heb er zin in! Tot straks :).

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:07

pfffff is het al 1 mei??

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 12:36

Nee geloof het niet haha!

Askor_Djarne

Berichten: 211
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 13:08

Nou daar ben ik dan weer ff haha :)

Dat is wel heel erg vervelend zeg fjordjes. Hoop dat ze van nu van JOUW paard afblijven haha :)
Waar blijven die leuke foto's nou van je knappe ventje :) ben wel benieuwd hoor :) Heb al aantal keer op je profiel gekeken haha:)

Hoe ist trouwens bij jou op stage? Naar je zin of niet?
Ik heb het wel leuk hoor:) Ben alleen beetje erg moe maar ja dat gaat ook wel weer over haha :)

@ Amber: Nou ben benieuwd hoor naar de crossfoto's :D Misschien kom ik van de zomer wel een keertje kijken en miss wel mee doen met crossles in Ede :) We moeten snel maar eens een datum prikken dat ik naar jullie toekom en we dan ff lekker naar buiten kunnen haha :)

Nou met mijn bollies gaat het prima. Askor weer geschoren. . . . hij had et zo warm en komt zo slecht weer op adem he. . best sneu. Daarom maar besloten weer te scheren. Dus heb nou weer een blotebillenfjordie haha :)

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 13:40

Fjordjes beestje had een vlecht in zijn staart. Misschien moeten ze even wennen dat hij nu geen lespony meer is.
BonBon spierpijn.
Vippie nee het is nog geen mei helaas.
Roosyes gaat buitenrijden.
Askor_Djarne heeft weer een kaal paard.

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 13:47

Nou stage valt eerlijk gezegd tegen, vind het werk echt superleuk, dus met de beestjes bezig zijn etc. Maar de echte begeleiding zit er niet... Loop tegen problemen aan. Heb al een keer een gesprek met m'n begeleidster aangegaan maar het heeft niet geholpen.

Nou vooruit, hier een aantal foto's! Let wel, hier was ik 16 (en ik had nog geen brilletje :P ) en hij was manege pony dus had enkele uren ervoor gelopen dus erg bezweet!

http://i133.photobucket.com/albums/q73/ ... a_0001.jpg
http://i133.photobucket.com/albums/q73/ ... a_0003.jpg
http://i133.photobucket.com/albums/q73/ ... a_0011.jpg
http://i133.photobucket.com/albums/q73/ ... a_0028.jpg
http://i133.photobucket.com/albums/q73/ ... a_0032.jpg
http://i133.photobucket.com/albums/q73/ ... a_0035.jpg
http://i133.photobucket.com/albums/q73/ ... a_0036.jpg
http://i133.photobucket.com/albums/q73/ ... a_0037.jpg
http://i133.photobucket.com/albums/q73/ ... a_0038.jpg

Askor_Djarne

Berichten: 211
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:15

Wat is het tog een lekker ventje zeg!!!!!

Wel jammer van je stage :( ik heb juist hele goede begeleiding. Maar ja das overal weer anders he.

Ik ga zaterdag weer naar Barneveld. Wil miss nog een paardenopleiding gaan volgen daar. Wel pas na mijn paraveterinaire opleiding hoor :) haha

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:17

Fjordje leuke foto's.
Askor_Djarne succes met het uitkiezen van nog een vervolg opleiding.

Ga bolletje pesten en misschien nog even buitenrijden.

Roosyes
Berichten: 758
Geregistreerd: 02-10-08

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:17

Mijn buitenritje was heerlijk ben nu wel heel moe.

Yessie was ook heel braaf heb weer neusriem om die wel inwerkt en dat vind Yessie niet grappig kan ze niet meer doortanken... :+

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 14:55

Ik ga nog de manegement opleiding doen na de para veterinaire, ook nog op b'veld.

Amber_

Berichten: 10137
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 15:01

Barneveld, dat is dichtbij hier :D
Lekker kleurtje heeft de Fjord trouwens op de foto Fjordjes :j.

Askor_Djarne schreef:
@ Amber: Nou ben benieuwd hoor naar de crossfoto's :D Misschien kom ik van de zomer wel een keertje kijken en miss wel mee doen met crossles in Ede :) We moeten snel maar eens een datum prikken dat ik naar jullie toekom en we dan ff lekker naar buiten kunnen haha :)


Je moet gewoon, en anders kom je lekker naar Lunteren. Dan heb je voor 8 euro het terrein voor je zelf de hele dag. Kan je lekker oefenen wat je wel en niet wilt enzo :D.


Beetje slechte foto haha, maar hebben de flinke greppel gesprongen :))
Afbeelding

Maar deze is iets beter :D
Afbeelding

Krijgen van de week de échte foto's van de foto graaf :D.

jSophiaF

Berichten: 6001
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 16:04

Hallo Allemaal,
Vanmorgen was het dan zover, de eerste wedstrijd met me Noorse Volbloed.
Hier een mini verslag van onze wedstrijd.

Al met al heb ik niet te klagen en deed Baco super zijn best. We zijn dan wel laatste geworden, met 164 punten, maar ben toch super trots op hem. Had verwacht dat hij zou gaan racen en zou reageren op de omgeving, maar daar had totaal geen last van en racen ook niet,hij bleef netjes bij me. Alleen mijn eigen zenuwen deden de das om. Met het losrijden liep hij zeer ontspannen en zelfs in de galop netjes nageefelijk, en met de proef was ik zelf gespannen en dat heeft Baco gevoeld en op ingespeeld, logisch.

Aller eerste rijdt ik verkeerd, hahahaha we moesten de B3 rijden en de eerste volte was bij de B, en ik reed hem bij de E, stom stom stom. Ach kan gebeuren, zijn de zenuwen.
Daarna de 2e keer van handveranderen en enkele passen middendraf, Baco had zo iets van hub in galop. En normaal is Baco zijn rechtergalop een kriem, maar nu vond hij het nodig om de rechtergalop te doen ipv de linkergalop.
En hij kon zelfs netjes halthouden ( normaal douwt hij door ) Dus ben super trots op hem, voor een keerste keer hebben we al heel wat gewonnen en daar ben ik blij om, het was een geslaagde dag.

Ik moest het even meedelen.
De gehele proef is gefilmd, deze zal ik vanavond uploaden en linkje plaatsen.

Askor_Djarne

Berichten: 211
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Dronten

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 16:11

Haha anders gaan we van et voorjaar een keertje samen naar Lunteren om te crossen :) Lijkt me wel gezellig haha :)

Maar we moeten eerst nog ff door het bos sjeesen he daar in Ede :) haha

Wel leuke foto's zeg. . . en tjeeeeeeeeeeee wat een greppel !!! Dat doe ik nog maar ff niet met As haha :)

Bon_Bon
Berichten: 1476
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Offline

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 17:06

Zo lekker gewandeld door t bos met Bon, hebben 2 12 jarige meisjes opgezeten (omstebeurt dan haha) en op de terugweg ik nog ff n stukkie :)
Eindelijk foto's ervan mn laatste op Bon foto's stammen uit augustus vorig jaar super gespannen ik en super gespannen Bon nu toch wel wat beter.
Lekker zonder zadeltje stapperdestap in het zonnetje :D

Afbeelding Madam wilde niet stilstaan haha dus meisje telkens met mn mobieltje vooruit rennen haha

Afbeelding
In t echie is dr neus nog n klein stukje langer :p

Afbeelding

En nog ff apart kleurtje foto lol de instellingen stonden nog beetje krom haha

Afbeelding

J0ortje_M

Berichten: 123
Geregistreerd: 31-05-08
Woonplaats: DenHaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 17:42

Ik meld mij ook ff!!
vernieuwd profiel,, Komt nog meer op.. :D

Roosyes
Berichten: 758
Geregistreerd: 02-10-08

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:28

@Joortje_m leuke dingen op je profiel.
@Bon_bon klinkt als een heerlijk ritje zo in de zon!

Mijn put zat verstopt en mijn paarden staan op rubberen matten dus mijn vader en ik hebben heel de tuin open moeten graven om de slang weer ontstopt te krijgen! Maarrrr gelukt en toen lekker de stallen schoongespoten met de stoom cleaner dus de paarden staan weer in schone stal...

Ideaal paarden in de tuin :+.

Sjolvir

Berichten: 25281
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 20:49

@ Roosyes, bedankt! Ik zette het ook nog tussen [url][/url], dan gaat het dus fout.

@ bon_bon, de jeugd gelukkig gemaakt door ze even op je paardje te laten rijden, wat lief!

@ Freya, fijn dat ie zo braaf was, schrale troos voor jou, ik ben in januari in 1 proef nog 2x de verkeerde kant op gereden (FOEI!)

@ fjordjes, lekker ding hoor, en bezweet mag best, heeft ie tenminste gewerkt.
Vlecht, hi... sorry, ken het. Sjol heeft 5 jaar lang (ook al was ze van mij) als manege pony in de lessen gelopen.
En af en toe vond je dan wat raars op stal in je stal aan je stal, op/in/aan je paard
(Sjol kiept nog steeds alle poetskisten om op zoek naar snoepjes, aangezien de manege kindjes die doorgaans in
hun poetskist verstopten.)
Jammer van je stage.

Oh en dat hebben ze niet bij Sjol gedaan, maar bij 1 van de andere paarden had een meisje de manen geknipt. OEPS!
Manegekids! pas op! Was een gewoon paard en had nog zo'n 2 cm over, geen gezicht!

jSophiaF

Berichten: 6001
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:20

Sjolvir schreef:
(Sjol kiept nog steeds alle poetskisten om op zoek naar snoepjes, aangezien de manege kindjes die doorgaans in
hun poetskist verstopten.)


Daar hoeven ze geen manege paard voor te zijn, of in de manege lessen mee te lopen, dat doet die van mij ook ( mijn maflinger ) altijd op zoek naar eten, hahahaha en Baco doet het ook, koudbloed eigen ????? Altijd honger hebben.

jSophiaF

Berichten: 6001
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:23

Sjolvir schreef:
@ Freya, fijn dat ie zo braaf was, schrale troos voor jou, ik ben in januari in 1 proef nog 2x de verkeerde kant op gereden (FOEI!)


Oh dan heb ik het nog niet zo slecht gedaan, hahahahaah lol.
Ik heb vorig jaar 2 proeven gereden, de eerste proef ging echt zwaar mis. Ik was me paard en me proef totaal kwijt en ook me zelf, heb halverwege me proef afgegroet. En de tweede proef ging gelukkig beter ... Dus het kan nog erger.

Ik moet gewoon me zenuwen beheersen en das moeilijk ....

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 21:40

zo was ik ook weer ff

fjordjes fijn dat het o lekker gaat

Amber stoere foto's !

kirsten succes met je vervolg zoeken dan pff

freya toch mooie punten !

bon lekker buiten ritje gedaan

roosyh ook

en ik ook haha

EErst spark ff inde paddock gehad daarna opgezadeld binnenbak ff onveilig gemaakt en met 7 man naar buiten

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Marcella

Berichten: 36758
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:21

Roosyes lekker buitengereden.
Fjordjes nog een opleiding Manegement doen.
Amber schitterende foto's.
Freya wedstrijd gehad wel tevreden, maar wel helaas laatste geworden.
Askor_Djarne die wil gaan crossen met Amber.
Bon_Bon die lekker een stuk gestapt heeft.
J0ortje_M Welkom.
Roosyes die heel ideaal de paarden in de tuin heeft.
Sjolvir die poetskisten op zijn kop zet.
Stoere Sparky10 foto's.

Heerlijk buitengereden met 2 stalgenoten en bolletje heeft nog even in de uitloopje kunnen staan, maar vanwege het noodweer dat opgegeven was zijn nu de luiken helemaal dicht. Aangezien de wind er paal op stond en het stro mijn box uitwaaide.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 08:00

Huh ben je al verhuisd Joyce? Hbe ik weer wat gemist?

Ja die storm... kwam gister ieneens opzetten. Bij ons in de straat helemaal niks en op stal vloog alles over het erf. Mn kist met voer stond ineens in de wei hihihi.

Bon_Bon
Berichten: 1476
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Offline

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 08:26

@Sjolvir, ja die meiden ook helemaal blij, die ene is geen fjorden fan maar vind Bon helemal geweldig haha

In het bos had je ook nog een open grasveldje met par boomstemmetjes van 10cm hoog ofzo, dus eentje ging 'springen' hahaha Bon sukeldrafje erover heen hahaha

EN dan denk ik goh is ze ook braaf he, zonder zadel zit er een giebel-meid op die in draf lekker wiebeld :p en dan toch braaf bij andere shetje vandaan draven om te 'springen' Doot het bos ook ging ze stoer voorop :p ik hijgend erachteraan lopend :p daarachter meisje met shetje en daarachter nog twee meiden :p

Was een momentje waarop Bon beetje bang was maja dat vind ik dan logisch er jaagde een hond achter een konijn aan dus met zo een apart geluid blaffend door de bosjes dus pakte haar ff vast toen ze 4 meter afstand langsrende eerst konijn daarna hondje, mar gelijk daarna was t ook weer goed :)