wow dat is een eind maar ik snap het ook als het zo mooi is
ik pb je wel ff simone
marjan1986
Geplaatst: 28-10-12 08:39
Jodi, mooie foto's hoor! Die bos foto is indd net een sprookjes foto. paardje word ook steeds mooier!! Astridelise, super dat je een leuke bijrijdster gevonden hebt, ook leuk dat het een 12 jarig meisje is. Die zijn Vaak echt nog zo penny achtig. Dus denk niet dat ie aandacht te kort gaat komen Verwachten wel foto's Natuurlijk! Simone, hoe gaat het met je paarden? Marcella, Ben echt jaloers op het bos, hier alleen maar akkers, koeien en weilanden.... Eg saaaaaaaiiii.
Zo gister voor het eerst met fjord sport meegedaan!
Marcella
Geplaatst: 28-10-12 12:12
Marjan1986 sorry maar vind het geen fijn beeld geven. Teveel kin op de borst en achter de loodlijn lopen.
marjan1986
Geplaatst: 28-10-12 12:21
Klopt was ook het commentaar, maar gelukkig dat ie daar zelf loopt en ik hem daar niet heen trek. Wat je wel vaak ziet. Maar letterlijk met kin op borst valt wel mee, moet je eens kijken naar de Friezen..... Hihi.
@Marjan1986; met mijn paarden gaat het goed hoor vanwaar die vraag, als ik vragen mag? hihi Leuke foto's! Ik heb er verder weinig verstand van en geef zelf eigenlijk nooit commentaar, omdat het er bij mij ook verre van perfect is haha
marjan1986
Geplaatst: 28-10-12 14:13
Normale vraag toch? Als je een tijd niet meer in het topic geweest bent. dat noemen ze belangstelling tonen
S_imonee
Geplaatst: 28-10-12 14:22
oh zo sorry haha! Wel lief dat je het vraagt hoor! Bedoel er verder niks mee Ik was gewoon benieuwd waarom hihi. Maar het gaat helemaal goed
Heb gisteren nog een paar foto's gemaakt, zal even kijken of het wat geworden is
Marcella
Geplaatst: 28-10-12 22:46
Hopeloze teddybeer maar nog steeds super te rijden dus er gaat voorlopig nog helemaal niks af. En als er wat geschoren moet worden zal het alleen een stukje hals/borst zijn. Lekkere billen. Ik was trouwens lastig en storend, want meneer was aan het eten.
bij mij goed! Had diploma en wedstrijd proef 189 en theorie gehaald. Dus B diploma is binnen. Was met de wedstrijd proef nog 2de. Helemaal trots op mijn gele monster!
Ik heb gisteren voor het eerst alleen met Ed buitengereden Hij stoof een keer weg omdat hij in eens een fietser achter zich hoorde, gelukkig was hij vrij snel weer terug te nemen Hij was onwijs braaf en genoot er van
Woowww ik mag ook wel beetje trots zijn op Ekkie toch hihi
No_No
Geplaatst: 29-10-12 18:13
En of! Je moest eens weten waar hij overheen is gegaan! Over een smalle brug waar water onder naar beneden valt (soort stuw) hij werd wel 10 cm kleiner maar liep er wel overheen!! Tja... Lekkere brokjes doen alles! Als je hem maar voor gaat, dan vertrouwt hij het wel. Maar hij is heerlijk nieuwschierig als hij iets eng vind gaat hij zelf er naar toe om te kijken wat het is+:)+ ook blaffende honden om hem heen te zenuwen, hij verzet geen stap. Dus Rosalie, je mag zeer zeker trots op hem zijn
Ed was een gedeelte een draak! Lekker groen op zijn nek nahja.. Eigenschuld, moet ik maar geen driehoekjes in zijn manen maken.. Hij denkt nu vast dat hij een draak is.. Zondag kwam er rook uit zijn neus