Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ed was lekker aan het klieren
  Ed was lekker aan het klieren   Maar, we hebben voor het eerst een klein galopje gedaan! Rechter galop springt hij steeds verkeer aan, dat wordt dus even oefenen
  Maar, we hebben voor het eerst een klein galopje gedaan! Rechter galop springt hij steeds verkeer aan, dat wordt dus even oefenen   Is ook niet zo gek, hij is best wel scheef.
  Is ook niet zo gek, hij is best wel scheef.                                                         

ben zo blij!! Dus Ed gaat van de winter (als de kar klaar is) voor de wagen!!!
  ben zo blij!! Dus Ed gaat van de winter (als de kar klaar is) voor de wagen!!!                                                         
 daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk
  daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk    maar het is een opknapper hoor. Mijn schoonvader bood aan om de wagen op te knappen
  maar het is een opknapper hoor. Mijn schoonvader bood aan om de wagen op te knappen   dussssss... Ik de bofferd!
  dussssss... Ik de bofferd!                                                         

Leer wordt het. Dan nog schuren en verven en klaar is kees
  Leer wordt het. Dan nog schuren en verven en klaar is kees