Werk bij een shell tank station... Ben druk op zoek naar wat anders, maar das nog niet zo makkelijk.
Marcella
Geplaatst: 15-10-12 13:19
Zo net weer bij de HA geweest, maar dus nog een ab-kuur van 3 dagen er achteraan gekregen. Deze werkt in totaal voor 6 dagen dus ben benieuwd hoe ik hierop ga reageren.
Marjan, ander werk vinden is zeker niet de makkelijkste opgave.. Ik werk in de gehandicaptenzorg en wil ook graag wat anders.. Maar ja, zelfde probleem als jij. Maar goed, we hebben tenmiste werk!
Ik heb vanmorgen weer even gereden Ed was lekker aan het klieren Maar, we hebben voor het eerst een klein galopje gedaan! Rechter galop springt hij steeds verkeer aan, dat wordt dus even oefenen Is ook niet zo gek, hij is best wel scheef.
Vanmiddag heeft mijn bijrijdster even op Tinka gezeten om te kijken of het zaterdag gaat op de koudbloedwedstrijd. Zij heeft anderhalve week geleden met de auto tegen een lantaarnpaal gezeten en heeft flink last van haar ribben. Toch wil zij het zaterdag proberen. Ik hoop dat het lukt!
Marcella
Geplaatst: 15-10-12 15:14
Gekneusde ribben zijn niet fijn beterschap voor je verzorger.
dat moet wel goed komen joh! Ik ga in januari voor 't eerst meedoen aan een koudbloeden wedstrijd. Dacht dat ik alleen mee mocht doen met fjord maar blijkt dat ik met mijn andere ook mee mag doen! Vaag.
Ja, van mijn vriend gekregen dat wou hij graag daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk maar het is een opknapper hoor. Mijn schoonvader bood aan om de wagen op te knappen dussssss... Ik de bofferd!
Marcella
Geplaatst: 16-10-12 16:14
Mazzelaar.
Baal dat die van mij veelst te veel spring in het veld is en door eerdere mislukte poging. Dus die van mij ga ik nooit meer voor een kar zetten tenzij ik dood wil. Nadeel is nu ook dat wat voor een bit ik er ook in hang hij gewoon weet dat hij aan de kletter kan gaan. Hij is toen met band aan de kletter gegaan dwars door een liverpoolstang. En was toen al heel blij dat het me gelukt is om zijn kop om te trekken anders was hij een drukke provinciale weg opgegaan en daardoor heb ik hem op het terrein weten houden. Nooit meer dus....
Als ze goed aan de kletter gaan lopen ze door elk bit heen. Vervelende van het beleren met zo'n band is dat je zelf heel hard mee moet rennen als ze een keer schrikken en wat harder gaan, je zit dan ook meteen flink in de mond. Hier lopen we erachter en daarna meteen voor de tweewieler in de bak.
Heb hem ook voor een tweewieler gehad van stalgenoot, maar reageerde veelste rillerig erop.
Marcella
Geplaatst: 16-10-12 20:02
Nou ziek zijn heeft ook zo zijn voordelen, want heb nu eindelijk mijn meerjaren plan af. En dat is zelf handmatig nieuwe ritsen zetten in een paar oude afgedankte bruine MH laarzen (en door vorige eigenaar zwaar verwaarloost). Laten doen zou trouwens 50 euro per laars gekost hebben en dat waren ze niet meer waard. Zal morgen even een foto maken van de laarzen, maar ze staan nu te glimmen in mijn slaapkamer.
Nu dus snel beter worden, want dan kan ik ze gaan gebruiken zolang het nog niet koud is (en anders gewoon mijn muckboots met koud weer). En het gaat trouwens een heel stuk beter dat ik zelfs vanmiddag mijn codeïnefosfaat tabletje vergeten ben die ik om de 8 uur in mag nemen.
wat cool dat je een kar gekregen hebt! Foto natuurlijk! Archy heb 1 poging gedaan kwam niet verder dan in 't tuig en er zelf achter lopen. Meneer ging ook aan de kletter en binnen paar seconden al tong over 't bit. Cameron scheen ooit voor de sulky beleerd te zijn, Maar zeker wist ik dit niet. Aangezien 't een giga doordrammer is en hij Weet dat hij 600 kilo is en nog al eens rare buien heeft had ik met hem de hele stal geregeld om te helpen hem in 't tuig te zetten en de band erachter. 'T Leek alsof hij nog nooit anders gedaan had, hij vond 't prachtig. Dus ik ben in de band gaan zitten en we hebben een lol gehad toen.
Het is deze Mijn schoonvader gaat hem repareren en mijn zwager zit in de stoffering, hij gaat de kussens er weer op maken Leer wordt het. Dan nog schuren en verven en klaar is kees
marjan1986
Geplaatst: 16-10-12 22:55
Wat een leuke kar! lijkt heel erg op mijn oude haha.
Heb vandaag ff paar foto's gemaakt van mijn pown met mijn simpele nokia, die geen functie heeft dat ik meerdere foto's per seconde kan afdrukken helaas... Het meeste is dus ook echt mislukt.