We hebben verschillende merken we kijken per paard wat vaak goed past is weaterbeta. Heb laatst veel dekens gekocht ook met halve hals voor de paarden waarbij het snel schuurd. De maten van de meeste is 185 zijn er ook een paar van 175.
Ik heb een Rambo gevonden. Ik hoop dat deze past. Bedankt allemaal!!
Jeskim
Geplaatst: 12-10-12 09:43
Het verschilt ook nog weer erg bij fjorden. Tea heeft een eskadron die ligt wel mooi, haar piaffedeken ligt ook goed. Pagony lag bij haar niet zo mooi, de Harry's horse wel weer dacht ik. Tea is een fjord met nogal veel front en een flinke hals.
Heb goede ervaringen gehoord van de baseline dekens.
Dan weet ik indd ook zeker met die rambo Quarter dat archy met een blote kont loopt!! de overige fjorden die ik gereden heb en op stal staan, zitten altijd met het probleem dat dekens vaak te kort zijn, dus dat die deken dan een aanrader is voor fjorden? heb sterk mijn twijfels...
Met korter bedoel ik dat de onderkant korter is. En ze dus beter kunnen bewegen omdat hun benen minder zijn ingepakt. Verder zijn de maten volgens mij identiek aan de andere Rambodekens.
nee met die wedstrijd zijn we nog druk bezig! Deze is in pesse voor zowel met als zonder startpas in januari. Hi Hi. Weer wat anders denk ik dan dat ik gewend ben.