Fjorden uit 2005?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bodan

Re: Fjorden uit 2005?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:42

ah leuk kamperen, geen bezwaar als ik me tv meeneem Tong uitsteken

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:47

hahah.. en jij denkt dat die het doet, achter in de tuin.. Tong uitsteken

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:12

Verlengsnoertje joh :p kan makkelijk hahaha

Indd lekker voor Bon ja vanmiddag t slechte/goeie nieuws aan pensioneigenaar verteld die was er niet zo blij mee...

Mn ouders ook niet Huilen van het lachen zijn ze de halve schuur weer kwijt aan paardentroep :p haha

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:18

MiSs_vOsj schreef:
Mijn foto''s bedoel je? Tong uitsteken
Daar shoppen is inderdaad leuk, terwijl ik zelf helemaal niet van 'gewone kledingwinkels enz' hou.. Tong uitsteken

@ kelum, waarom durf je niet meer dan? Heb denk ik wat gemist.
Wel jammer van je laarzen, heb je al wel weer nieuwe dan?

De laatste keer kwam ik in galop over de weg naar huis Knipoog Kreeg haar wel terug vooor we thuis waren dus gewoon weer omgedraait en m'n vriendje vast laten houden.. Aan de hand doet ze het nl ook, gek doen en weg proberen te rennen.. (Altijd bij hetzelfde stuk in het bos) Dus nu durf ik niet meer, terwijl ik eerst heel fijn buiten heb gereden dat ze ook heel braaf was.. Als het goed is krijg ik nieuwe laarzen, maar die waren niet op voorraad dus moesten opnieuw besteld worden wat dus nog wel even kan duren.. Verdrietig Foto's zijn leuk geworden! Fijn dat ze zo lekker buiten kunnen staan!
Ik baal soms wel, ze kan de wei niet in (in de zomer wel) losgooibak is te vies om haar erin te zetten en los in de bak gooien mag ook niet Verdrietig

Heb vandaag weer super fijn gereden! Was alweer tijdje geleden dat ik in de binnenbak had gereden en nu reden er ook andere paarden bij, maar ze was juist heel braaf! Goed te sturen enzo en ben niet op de andere paarden afgestormd Vork En m'n nieuwe zadel zit erg fijn Knipoog

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:25

Haha ja dat is waar ook.. Bloos!
Tuurlijk is hij er niet blij mee.. is hij weer een pensionlklant kwijt, en een hele leuke fjord! Tong uitsteken
Ach dat moet kunnen hoor..! Haha!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:29

Citaat:
De laatste keer kwam ik in galop over de weg naar huis Knipoog Kreeg haar wel terug vooor we thuis waren dus gewoon weer omgedraait en m'n vriendje vast laten houden.. Aan de hand doet ze het nl ook, gek doen en weg proberen te rennen.. (Altijd bij hetzelfde stuk in het bos) Dus nu durf ik niet meer, terwijl ik eerst heel fijn buiten heb gereden dat ze ook heel braaf was.. Als het goed is krijg ik nieuwe laarzen, maar die waren niet op voorraad dus moesten opnieuw besteld worden wat dus nog wel even kan duren.. Verdrietig Foto's zijn leuk geworden! Fijn dat ze zo lekker buiten kunnen staan!
Ik baal soms wel, ze kan de wei niet in (in de zomer wel) losgooibak is te vies om haar erin te zetten en los in de bak gooien mag ook niet Verdrietig

Heb vandaag weer super fijn gereden! Was alweer tijdje geleden dat ik in de binnenbak had gereden en nu reden er ook andere paarden bij, maar ze was juist heel braaf! Goed te sturen enzo en ben niet op de andere paarden afgestormd Vork En m'n nieuwe zadel zit erg fijn Knipoog

Oowjee.. dat klinkt niet zo heel goed.. Bloos!
Misschien moet je eens een ander braaf paardje meenemen? Werkt hier altijd wel heel goed.

Dankje! Lachen
Ja, daar ben ik ook zeer blij mee, mijn paard weet niet anders dan buiten staan, dus als ik geen mogelijkheid had tot buiten zetten, had dat grote problemen opgeleverd i.v.m. waarschijnlijk slopen van de stal.

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:46

@Kelum: ik ken dat angstige/spannende buitenrij gevoel ben er nooit schijterig voor geweest maar mn vorige paard (tinkerx nog iets wat groter en breder is van 1.70) ging op het fietspad aan de kletter omdat ze.... ja wel... en shetlander zag Huilen van het lachen waarbij ik dus zo'n 100 meter in rengalop ging eerst bijna de sloot in vervolgens bijna n fietser vermoord... op dat moment was ik neit bang heb dr eerst paar flinke oplawaaien gegeven voor ik afstapte.
Maar sindsdien ben ik zeer zeker geen held meer!!
Laatst wel buitenrit gemaakt waarbij ik dus afstapte voor ik bij plekken was waarbij ik de zenuwen krijg! En hoop dat ik bonny ga vertrouwen daarin en zij mij maarja dat kan je neit in 3 maanden verwachten met een jong paard.

@ Miss: Ja dat is voor hem balen! en tsjah mn ouders hebben zich er maar bij neergelegd hahah :p ben 23 mn moeder heeftniks mer paarden al durfde ze met shetje uiteindelijk wel te aaien, maar meot zelfs plechtig beloven dat ik dr niet op t land laat verpieteren :p hihi hoe ze daar bij komt weet ik niet ik heb sinds vorig jaar augutus een shetje en mn vorige paard en nu Bon gehad en ben op 3 dagen vakantie na elke dag geweesthaha :p
Mijn shetje blijft helaas wel op die pensionstal, heb ik toen aan pension eigenaar gegeven toen ik mn vorige paard kocht en die kan ik dus niet terug krijgen Boos! nu staat tie gelukkig goed met n anders shetje maar tis wel jammer. Gelukkig herkent tie me amper nog

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:00

Ik ga het nog wel een keer proberen met ander paard erbij want dat ging eerst wel goed Knipoog Heb gisteren nog even een sneeuw foto gemaakt Knipoog
Afbeelding

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:28

@Kelum mooie foto Haha!

Was wel ff buitengeweest met Bon vandaag voor n wandelingetje maar niemand had zn camera mee hahah Haha!

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:34

Dank je! Gisteren lag er meer sneeuw dus had ook eigenlijk het bos in willen gaan voor paar foto's maar is er niet van gekomen..
Heb net nog even gereden, waren geen lessen in binnenbak Lachen Maja wel wat pensionklanten die gingen rijden dus ik dacht ga alleen stappen Tong uitsteken Maar heb heerlijk gereden, ze was zo super braaf! Ben wel trots haha Knipoog Maja als het deze week zulk weer blijf kan ik niet rijden Boos!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:46

@ Kelum, superknappe en superbrave Beauty, zo te horen! Haha!

Vandaag ghet bos in geweest met basco.. zoals eigenlijk altijd.. Tong uitsteken
Gisteren ging het niet zo goed, week niet gereden dus meneer was hyperactief, als honden gingen rennen ging meneer ook harder, en is zelfs even flink geschrokken.. toen zette meneer het even op een rennen.
Maar vandaag ging het top! Nog steeds een lekker actief paardje, hij is zo veranderd.. Bloos! in de positieve zin, Haha!

We moeten eens een wandel-meeting met de paardjes organiseren of gewoon rijden.. maar dat is misschien niet zo handig Lachen

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 09:55

hahaha hoe wil je al die fjorden mee slepen :p niet iedereen heeft een trailer hihi

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:26

Wat een drukte hier de laatste tijd zeg! Haha! Lieve foto, Kelum! Ze staat er echt bij van; nja, het zal me een worst wezen Dromen !

Meeting is leuk idee, maar dan moeten jullie maar hier komen want ik heb idd geen vervoer Clown

Ik heb het de laatste tijd druk en voor Benthe heb ik dus minder tijd, is wel heel jammer, maar gelukkig heb ik een lief buurmeisje Afgod

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 18:50

Ja zou leuk zijn al die eigenwijze fjorden bij elkaar Knipoog maja vervoer is lastig idd.

@ MiSs_vOsj: Wel lekker dat je zo in het bos kunt rijden! Ook een knappe en brave Basco dus Knipoog

@Mrln90: Dank je Haha! Zo staat ze wel vaker ja haha!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 18:56

Misschien, heel misschien.. is zo'n paardentaxi ook wel wat, maar dan wel volgend jaar.. Tong uitsteken
En dan even kijken hoeveel er mee willen, kosten delen, en kijken wat de meest geschikte plek is.. Haha!

@ kelum, ja zeker, erg blij mee! Is nog geen minuut van mijn stalling vandaan.. ligt naast de deur.. Bloos!

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:49

Naast mijn stalling ligt ook een bos (niet zo heel groot hoor) maar de ruiterpaden zijn een grote blubberbende! Kun je dus niet rijden Boos!

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:56

Hmm.. ja, dat is hier dus ook zo, alleen wij/ik rijden ook wel op de niet-openbare route's voor ruiters, dus wandelroute's.. enz.. en ook wel op het middenpad, het is bij ons zo, links: fietspas, midden: heel breed zandpad *(rijden heel af en toe wel eens auto's enz) en links: ruiterpad.

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 20:59

Ik rijd ook wel eens op het wandelpad, maja als je boswachter tegenkomt krijg je flinke boete (en die loopt daar regelmatig rond..) Verdrietig

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:32

echt? ik rijd altijd gewoon op de wandelpaden, maakt niets uit. Maar het is hier misschien anders want ik woon in the middle of nowhere Cool

Ik had net les, Benthe heeft weer goed dr best gedaan, we werken nu aan overdreven stelling om haar wat losser te maken, is wel leuk! Ze pakt het goed op:D

Meeting lijkt me vet leuk trouwens! Kan idd misschien beter volgend jaar als iedereen wat verder is Lachen

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:38

Beter dat je gewoon op de wandelpaden mag, hier krijg je gewoon een boete als ze je tegenkomen op het wandelpad.. Bloos!

Mocht er eventueel wel een meeting komen, is het wel handig om even te weten waar iedereen woont, stel dat je wel zo'n paardentaxi oid doet, kan één iemand degenen ophalen waar je op de heenweg langskomt enz, kosten delen! Lachen

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:01

MiSs_vOsj schreef:
Ja, daar ben ik ook zeer blij mee, mijn paard weet niet anders dan buiten staan, dus als ik geen mogelijkheid had tot buiten zetten, had dat grote problemen opgeleverd i.v.m. waarschijnlijk slopen van de stal.

Basco heeft hier een hele winter op stal gestaan, samen met Beamonde, zonder problemen hoor Linda! (zo kwam hij ook aan die stukken wit, die weg waren in zijn manenkam, dat brak af als hij door het voerhek heen at)

Gister Binkie weer voor de kar gehad na twee weken niks doen (drukte ivm proeven en slecht weer). Had m bewust niet meer meegenomen naar de menlessen, omdat hij wat voor de bakranden weg begon te lopen en wat drukker/zenuwachtiger werd (liefst niet stil willen staan). Gister dus maar wel weer mee om te zien wat hij zou doen.
Maar hij was eigenlijk superbraaf en pikte het zelfs nog beter op dan ik had durven dromen. Hij is licht in de hand te rijden, soms denk ik wel iets te licht, maar nu kon ik m heerlijk om twee leidsels mennen en hij bleef ook veel constanter in mijn hand. Kon m vrij rustig omschakelen in de stelling en neerwaarts rijden. Was ie er even uit, dan hoefde ik niet veel te doen om m weer in mijn hand te krijgen. Echt genieten zo'n jong dier wat zijn best voor je doet! En af en toe paar weekjes vakantie om alles te overpeinzen houden we er ook maar in.

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:06

MiSs_vOsj schreef:
Beter dat je gewoon op de wandelpaden mag, hier krijg je gewoon een boete als ze je tegenkomen op het wandelpad.. Bloos!

Mocht er eventueel wel een meeting komen, is het wel handig om even te weten waar iedereen woont, stel dat je wel zo'n paardentaxi oid doet, kan één iemand degenen ophalen waar je op de heenweg langskomt enz, kosten delen! Lachen

Hehehe ik woon bij een recreatie gebied *hint* *hint* :p
www.spaarnwoude.nl
:p

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 16:13

MOI krijgt n beetje de zenuwen....
Morgen Bon naar het land brengen hopen dat ze de andere paardjes overleeft (duim duim) dat alles goed gaat op het land ze neit gelijk dr deken slopen :p
krijg toch wel beetje de kriebels Boos!
Maar voor haar beste beslissing!

kelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:40

Ok spannend zeg! Maar zal vast wel goed komen allemaal! Ze zal het vast naar d'r zin hebben Lachen
Hoe gaat het met rijden?

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 21:51

kelum schreef:
Ok spannend zeg! Maar zal vast wel goed komen allemaal! Ze zal het vast naar d'r zin hebben Lachen
Hoe gaat het met rijden?

Heb afglopen week niet meer gereden Bloos was zo druk in mn kop met verhuizen etc. :p hahaha
Wel lekker elke dag ff los laten rennen of met halstertje gelongeerd.
Vandaag was een vriendin dr bijrijdarabiertje longeren, die als een raketje om dr heen racede :p dus even met haar geruild en dan denk ik weer wat een bravert is ze ook :p
Terwijl ze vaak genoeg t bloed onder mn nagels vandaan haalt hahaha.
Vriendin heeft er van de week zonder zadel of iets ff aan een longeerlijn opgezeten, ik lag helemaal in n deuk :p Bon heeft nogal n ruggegraat Huilen van het lachen dus zit niet ech heel comfi :p hehe

Gister alllll mn zooi verhuist haha en geloof me heb een boel bij elkaar verzameld :p
Mn paps heeft een zadel en hoofdstel hanger voor me in de schuur gemaakt :p mn ma heeft mn dekje gewassen want die was ies Haha!
Alles is klaar voor Bonnepon Haha!