Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zijn ze de halve schuur weer kwijt aan paardentroep :p haha MiSs_vOsj schreef:Mijn foto''s bedoel je?
Daar shoppen is inderdaad leuk, terwijl ik zelf helemaal niet van 'gewone kledingwinkels enz' hou..
@ kelum, waarom durf je niet meer dan? Heb denk ik wat gemist.
Wel jammer van je laarzen, heb je al wel weer nieuwe dan?
Kreeg haar wel terug vooor we thuis waren dus gewoon weer omgedraait en m'n vriendje vast laten houden.. Aan de hand doet ze het nl ook, gek doen en weg proberen te rennen.. (Altijd bij hetzelfde stuk in het bos) Dus nu durf ik niet meer, terwijl ik eerst heel fijn buiten heb gereden dat ze ook heel braaf was.. Als het goed is krijg ik nieuwe laarzen, maar die waren niet op voorraad dus moesten opnieuw besteld worden wat dus nog wel even kan duren..
Foto's zijn leuk geworden! Fijn dat ze zo lekker buiten kunnen staan!
En m'n nieuwe zadel zit erg fijn

Citaat:De laatste keer kwam ik in galop over de weg naar huisKreeg haar wel terug vooor we thuis waren dus gewoon weer omgedraait en m'n vriendje vast laten houden.. Aan de hand doet ze het nl ook, gek doen en weg proberen te rennen.. (Altijd bij hetzelfde stuk in het bos) Dus nu durf ik niet meer, terwijl ik eerst heel fijn buiten heb gereden dat ze ook heel braaf was.. Als het goed is krijg ik nieuwe laarzen, maar die waren niet op voorraad dus moesten opnieuw besteld worden wat dus nog wel even kan duren..
Foto's zijn leuk geworden! Fijn dat ze zo lekker buiten kunnen staan!
Ik baal soms wel, ze kan de wei niet in (in de zomer wel) losgooibak is te vies om haar erin te zetten en los in de bak gooien mag ook niet![]()
Heb vandaag weer super fijn gereden! Was alweer tijdje geleden dat ik in de binnenbak had gereden en nu reden er ook andere paarden bij, maar ze was juist heel braaf! Goed te sturen enzo en ben niet op de andere paarden afgestormdEn m'n nieuwe zadel zit erg fijn

waarbij ik dus zo'n 100 meter in rengalop ging eerst bijna de sloot in vervolgens bijna n fietser vermoord... op dat moment was ik neit bang heb dr eerst paar flinke oplawaaien gegeven voor ik afstapte.
nu staat tie gelukkig goed met n anders shetje maar tis wel jammer. Gelukkig herkent tie me amper nog
Heb gisteren nog even een sneeuw foto gemaakt 

Maja wel wat pensionklanten die gingen rijden dus ik dacht ga alleen stappen
Maar heb heerlijk gereden, ze was zo super braaf! Ben wel trots haha
Maja als het deze week zulk weer blijf kan ik niet rijden

in de positieve zin, 
Lieve foto, Kelum! Ze staat er echt bij van; nja, het zal me een worst wezen
!
maja vervoer is lastig idd.
Zo staat ze wel vaker ja haha! 

MiSs_vOsj schreef:Ja, daar ben ik ook zeer blij mee, mijn paard weet niet anders dan buiten staan, dus als ik geen mogelijkheid had tot buiten zetten, had dat grote problemen opgeleverd i.v.m. waarschijnlijk slopen van de stal.
MiSs_vOsj schreef:Beter dat je gewoon op de wandelpaden mag, hier krijg je gewoon een boete als ze je tegenkomen op het wandelpad..
Mocht er eventueel wel een meeting komen, is het wel handig om even te weten waar iedereen woont, stel dat je wel zo'n paardentaxi oid doet, kan één iemand degenen ophalen waar je op de heenweg langskomt enz, kosten delen!

kelum schreef:Ok spannend zeg! Maar zal vast wel goed komen allemaal! Ze zal het vast naar d'r zin hebben
Hoe gaat het met rijden?
was zo druk in mn kop met verhuizen etc. :p hahaha
dus zit niet ech heel comfi :p hehe