sanso schreef:Ik ben 21

Jou onderschrift is trouwens echt geniaal, hahahha

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
 !                                                         

.
 . !
 ! al niet meer elk uitstekend haartje wegscheren,en mijn eigen fjordjes staan ook gewoon ongeschoren in de modder.
  al niet meer elk uitstekend haartje wegscheren,en mijn eigen fjordjes staan ook gewoon ongeschoren in de modder. 
   .
 .                                                         
 ?
 ?  

Inderdaad wel een typisch fjorden ding denk ik dat 'lompe'.. Jules en ik passeren elkaar regelmatig op een nogal ongelukkige manier inderdaad, gelukkig nog nooit ernstige schade aan overgehouden zelf
 Inderdaad wel een typisch fjorden ding denk ik dat 'lompe'.. Jules en ik passeren elkaar regelmatig op een nogal ongelukkige manier inderdaad, gelukkig nog nooit ernstige schade aan overgehouden zelf  

Maar als hij een snoepje moet aannemen bijvoorbeeld, doet hij dat heel voorzichtig met zijn lipjes, hij laat het dan nog liever vallen dan dat hij in je hand bijt, en dat voor een Fjord!
 Maar als hij een snoepje moet aannemen bijvoorbeeld, doet hij dat heel voorzichtig met zijn lipjes, hij laat het dan nog liever vallen dan dat hij in je hand bijt, en dat voor een Fjord!  

Blue_Eyes schreef:Oh dear. Ik ben 39

Fabster schreef:Als ze iets hebben (zoals die van jou, Marcella), dan is dat geen goed idee. Maar een paard hoeft echt niet kurkdroog te zijn om weer naar buiten te kunnen.

Maar Winnie is verder ook gewoon gezond. Alleen jammer van de zomereczeem, ik haat die eczeemdeken haha.
 Maar Winnie is verder ook gewoon gezond. Alleen jammer van de zomereczeem, ik haat die eczeemdeken haha. 

Leuk trouwens al die selfies; doet Rimska niet aan. Ik heb alles geprobeerd brokjes, gras, appel, maar het mocht niet baten.
 Leuk trouwens al die selfies; doet Rimska niet aan. Ik heb alles geprobeerd brokjes, gras, appel, maar het mocht niet baten.