Dit ben ik met mijn (verzorg)fjord Kirsten (brusvein merrie) Ze word in juni alweer 21 jaar (we zijn op de zelfde dag geboren)

Lompe fjorden kopstoot, ze is niet altijd even subtiel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CindyUniek schreef:Nies_ schreef:Je moet pas op de hindernis de verlichte zit aannemen, maar misschien zijn wat springlessen een idee?
Verder zijn eht weer leuke foto's
in dit geval kan ze ook al van tevoren in verlichte zit, zodat ze niet tegenwerkt
marjan1986 schreef:spring les niet nodig, heb ik 9 jaar gehad, met mijn andere paard. Archy zette alleen veel en veel te vroeg af, waardoor je echt niet meer mee kan komen in de sprong! Zoiets verwacht je niet. Normaal gesproken weet ik ook wel dat je in de verlichte zit moet zitten en je armen naar voren moet doen en met de beweging van je paard mee moet gaan, maar ja soms krijg je wat rare nood sprongen die echt niet uit te zitten zijn. En eerder in de verlichte zit???? Dat doe ik maar niet, als ie wel weigert dan lig je over de hindernis!!!
fienaaa schreef:Ik heb aardig wat pagina's gemist ! Net even bij gelezen/gekeken... Wat een enorm leuke foto's, echt genoten van alle prints die op de billetjes geschoren zijn, gave sprongen enzovoorts...
Ben zelf naar Dijkgatbos geweest met Emir, niet zo veel foto's wel een paar leuke(helaas niet allemaal scherp...) !
_Denise_ schreef:Leuk al die oudjes hierboven.
Jolita hier is ook 21.
http://94.100.118.73/1118200001-1118250000/1118213901-1118214000/1118213984_6_BNvu.jpeg