''New Golf''
Appelgroen met bruine koord bies vind ik ook een erg mooie staat denk ik ook leuk bij fjord

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sparky10 schreef:@viv ja jij ook al hah nja tuin in minder erg denk ik als stal...mar ja leuk is anders
....
Amber_ schreef:Alles bij gelezen, en ik zie paar super Springfjorden voor bij komen haha! En Sita, Ze loopt echt mooi hoor zo Siep !
Oh ja, en ik ga volgend jaar toch weer starten !!29 Maart hebben we de eerste SGW
Marcella schreef:Freya lekker gereden op verzorgfjord.
Sparky10 gedweild op stal en spark weer in zijn eigen box gezet.
Bon_Bon balen dat ze niet opneem.
Kelly_Taco die Ginny op bezoek krijg en er zullen zeer zeker weer mooie foto's gemaakt worden.
Sumpielover heeft helaas geen kur kunnen oefenen, want het was erg druk in de bak. En is maar een rondje buiten gaan rijden.
XxXchaXxX oef beterschap.En misschien beter even rustig houden des te eerder ben je er vanaf.
Blackpegasus die een stuiterende Vykan had gisteren in de paddock.
Chica_lover1 die glijdend naar de manege gegaan is en terug maar met de trailer
Flurk die een heerlijk ritje gemaakt heeft met de kar.
Kelum die in een dipje zit.![]()
Fjordjes werk beteken weer geld/inkomen. En school kan voor later ook weer heel belangrijk zijn.![]()
Bon_Bon relaxt he laptop zit nu ook beneden op de bank te internetten.![]()
Flurk lijk me heel leuk om mee te doen,maar heb een vervoers probleempje en ben daarbij doodsbang om te springen.
xSiep heeft al een aantal croswedstrijden ingepland.
Tass aan het balen dat alles nog hard is.
Ben blij omdat ik mijn hockeyschaatsen heb kunnen ruilen voor noren met harde schoen met maar 10 euro bijbetaling. En ze zijn nog netjes recht en scherp.
Vandaag nog maar niet gereden, maar wel even goed gelongeerd. Meneer vond dat hij het heel zwaar had, maar was nog niet eens buiten adem.